Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:26:08 GMT

دیدار مدیر عامل اپل با مقامات رگولاتوری چین

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۳۹۶

دیدار مدیر عامل اپل با مقامات رگولاتوری چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، تیم کوک پنج شنبه گذشته در شهر پکن به دیدار شیائو یاکینگ رئیس رگولاتوری چین رفت تا در مورد فعالیت های این شرکت در یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورهای جهان بحث و تبادل نظر کند.

اپل برای تضمین تداوم فعالیت خود در کشور چین، همکاری کاملی با رگولاتوری این کشور دارد و هفته گذشته به درخواست چین یک برنامه را از فروشگاه آنلاین خود حذف کرد که به معترضان هنگ کنگی امکان می داد موقعیت نیروهای پلیس چین را گزارش کرده و به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه یادشده HKmap.live نام داشت و اپل علت حذف آن را سوءاستفاده معترضان از آن برای هدف قرار دادن پلیس و گسترش خشونت اعلام کرد. تیم کوک در دفاع از این تصمیم تصریح کرد اقدام مذکور به بهترین نحو از حقوق کاربران اپل محافظت می کند.

مدیرعامل اپل علاوه بر موضوع سرمایه گذاری در چین، مسائل دیگری را نیز در این دیدار مانند نحوه حفاظت از حقوق مشتریان و انجام مسئولیت های اجتماعی این شرکت مطرح کرده است، اما در مورد محتوای مذاکرات توضیح بیشتری ارائه نکرده است.

کد خبر 4750916

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کوک اپل چین رگولاتوری اربعین 98 فناوری فضایی فناوری نانو نوآوری امنیت اطلاعات هوش مصنوعی تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان جایزه نوبل ماهواره موبایل فضانوردان ناسا اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم

در فصل رویایی و تاریخی بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو، فلوریان ویرتس نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است. این هافبک هجومی 20 ساله آلمانی در 43 بازی فصل 2023/24 در همه رقابت ها موفق به ثبت 17 گل و 19 پاس گل شده است. اکنون بسیاری از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن هستند.

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن که هفته گذشته در مصاحبه با رادیو مارکا، برچسب 150 میلیون یورویی روی این بازیکن قرار داد، صحبت های خود را پس گرفت. او گفته بود:

هیچ بازیکنی غیرقابل فروش نیست، اما ویرتس قطعا با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو جدا نخواهد شد.

موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است

به نقل از اسکای آلمان، کارو صحبت های خود را اصلاح کرد و گفت:

وقتی گفتم فلوریان ویرتس حدود 150 میلیون یورو قیمت دارد، اشتباه کردم. در واقع ما هیچ قیمت روی او نمی گذاریم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند