Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباسی گفت: متاسفانه در تصادفات ۵ سال گذشته در شهر بیرجند ۶۸ نفر کشته و ۵۲۲۸ نفر نیز مجروح شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا عباسی» ظهر امروز (۲۸ مهر) با اعلام این خبر افزود: براساس بررسي هاي صورت گرفته در مراکز استان‌ها و شهرهایی که به توسعه و تجهيز دوربين ها، معابر شهري، تقاطع ها، زيرگذرها و روگذرها براي ترددها بيشتر توجه شده آمار حوادث ترافيکي بسيار کاهش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: متاسفانه در تصادفات پنج سال گذشته در شهر بیرجند 68 نفر کشته و 5228 نفر نیز مجروح شده اند.

 

عباسی با تشکر از اقدامات مثبت انجام شده توسط دستگاه های ذیربط در حوزه هوشمند سازی ترافیک درون شهری بیان داشت: با وجود این اقدامات؛ وضعیت موجود شهر بیرجند در حد مرکز استان نیست و متولیان امر باید اقدامات موثرتری انجام دهند.

 

سرهنگ عباسی در ادامه يکي از مشکلات جدي را مربوط به حوزه فرهنگ رانندگی دانست و اضافه کرد: بايد به دنبال تغيير رفتارهاي غلط و فرهنگ سازي نیز باشيم و تغيير رفتار به عنوان مهمترين موضوع از اهميت بسزايي برخوردار است چراکه درصد بالایی از تصادفات مربوط به عامل انساني است و تا زماني که تغيير رفتار صورت نگيرد تعداد کشته ها کاهش نمي يابد.

 

وي رويکرد پلیس راهور و شهرداری ها در حوزه ترافیک درون شهری را کاملا تعاملي ذکر کرده و عنوان کرد: اگر تمام 33 دستگاه متولي و مسئول در حوزه ترافيک بر روي رفتار و فرهنگ سازي متمرکز شوند قطعا شاهد کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی خواهیم بود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ابراز امیدواری کرد پليس بتواند با همراه و همگام نمودن اين سازمان ها نسبت به هم افزايي و هم پوشاني اقدامات در راستاي تحقق کاهش کشته و افزايش انضباط ترافيکي گامهاي موثري بردارد.

پایان پیام/577

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند مسجد نماز جمعه تصادفات جاده ای تصادف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان