Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به اختصاص ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از سهم اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری به شهرستان افزود: این اعتبار برای برخی از روستاهای فاقد دهیاری در بخش های چهارگانه بنا بر درخواستها و نیازها و همچنین مشارکت مردم هزینه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریالی  برای سد گرمی چای(تامین کننده آب شرب) در قالب ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار شهرستان در سال جاری از محل اعتبارات ملی استانی شده، تملک دارائی ها و سرمایه ای استان، بخش توازن و ۳ درصد منابع نفت، از مسئولین ادارات خواست تا در پیگیری شروع عملیات پروژه ها، برگزاری مناقصه ها و پیشرفت کار با توجه به محدودیت اقلیمی بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشایخی با اشاره به اختصاص قیر تهاتری برای آسفالت سطح ۱۹ روستای شهرستان به میزان۷۰ هزار و ۶۸۰ مترمربع، خواستار پیگیری های لازم برای آسفالت ریزی به موقع در سطح روستاها شد.

معاون مدیر کل امور روستایی استان آذربایجان شرقی هم گفت: از بدو تاسیس دهیاری ها از سال ۸۲ تا کنون بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار به حساب دهیاری ها واریز شده است که ۴۶۰ میلیارد ریال آن متعلق به دولت تدبیر و امید بوده و مابقی در دولتهای قبل واریز شده که این امر نشان از اهتمام و توجه دولت به توسعه و عمران روستاهاست.

علی اسمعیلی اعلام کرد: در ۳ سال اخیر نیز بیش از ۱۵ میلیارد ریال از بابت اعتبارات فاقد دهیاری و مناطق عشایری به شهرستان میانه تخصیص یافته است و باید در خود روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری هزینه شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار اندیمشک با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقاست گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره برداری رسید.

یوسف زمانی اصل با هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

وی تکمیل پیست موتورسورای را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان دانست و گفت: تکمیل این پیست موتورسواری که چندین سال احداث آن با وقفه مواجه شد به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه مندی جوانان اندیمشک به عنوان اولویت پیگیری و انتظار چندین ساله سرانجام به پایان رسید.

فرماندار اندیمشک افزود: طرح پیست موتورسواری اندیمشک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

زمانی اصل افزود: همچنین امروز ️مدرسه ۶کلاسه برکت شهدای شهرک دوکوهه اندیمشک نیز افتتاح شد که برای احداث این طرح آموزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد