Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:33:07 GMT

پویش رونق تولید در حوزه های قضایی گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۴۷۹

پویش رونق تولید در حوزه های قضایی گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: از روسای دادگستری ها و دادستان های استان خواسته ایم ظرف یک هفته با همکاری دستگاه های اجرایی مانند فرمانداری، شهرک های صنعتی و اداره صنعت معدن و تجارت واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را شناسایی و علت غیرفعال و نیمه فعال بودن را مشخص کنند.

وی در ادامه گفت: پرونده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل باید به نوبت با دعوت از مدیران این واحدها بررسی و با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط برای فعال کردن دوباره آن ها تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان افزود: برای سرعت بخشی به این کار، همه حوزه های قضایی استان هم موظف هستند ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان خود را فعال و اعضای آن را به دبیرخانه مرکز استان اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بازدید دوره ای همراه با مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط از محل شرکت های فعال، نیمه فعال و غیرفعال هم از برنامه هایی است که باید در اولویت کار ستادهای اقتصاد مقاومتی شهرستان ها باشد.

هاشمیان افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همچنین در صدد جمع آوری اطلاعات واحدهای تولیدی است که توسط بانک ها تملک شده است تا راهکاری رونق دوباره این واحد ها هم بررسی شود.

رئیس کل دادگستری استان بار دیگر تاکید کرد: روسای دادگستری ها و دادستان ها مراقب باشند برای وصول بدهی ها، هیچ واحد تولیدی توقیف نشود.

به گفته هاشمیان، از آغاز سال تاکنون پنج واحد تولیدی تعطیل استان با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره را از سرگرفته اند که با فعالیت این واحدها ۴۵۰ کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.

کد خبر 4751207

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادگستری گلستان هادی هاشمیان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز موکب شهرکرد رادیو اربعین مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی