Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:25:30 GMT

تقدیر از ایثارگران شاغل در شرکت داروسازی اکتوور

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۵۱۹

تقدیر از ایثارگران شاغل در شرکت داروسازی اکتوور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از شرکت داروسازی اکتوور، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد مجموعه شرکتهای اکتوور برگزار شد،  از همکاران ایثارگر، آزاده و جانباز شرکت های مختلف زیرمجموعه اکتوور تجلیل گردید.

در این نشست صمیمانه، نهاله نراقی، طی سخنانی ضمن تقدیر از جانفشانیها و از خود گذشتگی هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس رقم خورده، حضور ایثارگران را در مجموعه شرکت های اکتوور، مایه افتخار و سرافرازی دانست و تاکید کرد: علاوه بر آموزه های دینی، اصول انسانی و مردانگی حکم می‌کند که همه ما قدردان ایثار و از خودگذشتگی کسانی باشیم که امنیت و رفاه را برای مردم کشورمان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که بمناسبت اربعین حسینی برگزار شد، از ۱۵۰ نفر از ایثارگران شاغل در مجموعه شرکت های اکتوور، با اهداء لوح تقدیر و کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی، تقدیر و تجلیل بعمل آمد

گفتنی است مرحوم مصطفی نراقی، بنیانگذار شرکت داروسازی اکتوور، یکی از فعالان تامین دارو در دوره جنگ تحمیلی بود که با تمام توان تلاش کرد تا سنگینی مشکلات و محدودیت های بین المللی دوره جنگ تحمیلی، کاهش پیدا کند و مردم دغدغه خاطر کمتری در خصوص تهیه داروهای مورد نیاز خود داشته باشند. او که یکی از خیرین کشور شناخته می شود.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4751117

منبع: مهر

کلیدواژه: داروسازی جانبازان و ایثارگران اربعین حسینی ایران کیش گروه خودروسازی سایپا قیمت دلار تورگردشگری افق کوروش صنعت خودروسازی بانک تجارت اپلیکیشن پات بانک مرکزی ایران قیمت یورو سرمایه گذاری بانک صادرات جزیره کیش خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا گفت: در این پادگان سربازان وظیفه در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی برای ارتقای مهارت فنی خود در دوره‌های مختلف فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند.


امیر کرمی با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی گروه توپخانه ۵۵ ارتش را با همکاری فنی وحرفه‌ای افزود: شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش‌های تئوری فنی وحرفه‌ای در آزمون شرکت کرده و همچنین به صورت عملی دوره‌ها را فرا می‌گیرند.

او ارتقای مهارت فنی وآماده به کار بودن سربازان را پس از گذراندن دوره خدمت از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست وگفت: سربازان در بیش از ۶۰ رشته فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند و با مهارت آموزی در محیط کار واقعی آشنا می‌شوند.


امیر سرتیپ دوم ستاد کرمی فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا هم گفت: پارسال ۸۰۰ سرباز وظیفه موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی وحرفه‌ای از این پادگان نظامی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم