Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، رویداد دورهمی از مجموعه رویداد‌های کارآفرینی جهاددانشگاهی به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل و شتاب‌دهنده جاویدان با محوریت آسیب‌شناسی کسب و کار‌های نوپا صبح امروز، 28 مهرماه، برگزار شد.

در این رویداد، کارگاه خلق ایده و خلاقیت به روش طوفان فکری توسط دکتر شریفی، اخبار فناوری و کارآفرینی توسط محسن پورزارع، الفبای استارتاپی و کارگاه کسب و کار و تفاوت کسب و کار‌های کوچک و سنتی با استارتاپ‌ها توسط رامین عبدی و بررسی استارتاپ‌های کشمون و هانیکی توسط دکتر حسین واثقی اجرا شد و حاضران سئوالات خود را مطرح و پاسخ‌های مناسب را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل در این رویداد گفت: یک کارآفرین طی رسیدن به اهدافش مصائبی خواهد داشت که نیاز به صبوری، برنامه‌ریزی و مهم‌تر از همه برنامه کاری و شناسایی بازار اقتصادی دارد.

مهران محمدی اظهار کرد: افراد دارای ایده باید قبل از اقدام حتماً بازار خود را شناسایی و تحلیل کنند و با کمک یک بازاریاب و حسابدار موفق شروع به کار کرده و در مسیر کارآفرینی به معنای خاص خود صبور و مقاوم باشند.

وی با قدردانی از شتاب‌دهنده جاویدان ادامه داد: در برنامه توسعه ششم جهاددانشگاهی برگزاری رویداد‌های مختلف کارآفرینی پیش بینی شده است تا بتواند روحیه راه اندازی کسب و کار‌های متعدد را در جوانان ایجاد کند.

محمدی افزود: این رویداد‌ها با برنامه ریزی مناسب می‌تواند به شکل منظم در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شود و حمایت مناسبی نیز در این حوزه وجود دارد.

 در بخش پایانی این رویداد، شرکت‌کنندگان به بحث و گفتگو پرداخته و موضوعات مربوط به دورهمی بعدی را نیز مشخص کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن جهاد دانشگاهی استارتاپ دورهمی کارآفرینی کسب و کار آسیب شناسی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با راه‌یابی ۲۰ اثر برگزیده از میان کل آثار ثبت نامی به رویداد بازی‌آرا، جلسات منتورینگ برخط در دو بخش «محتوایی» و «فرمی» با هدف راهنمایی برای رشد آثار برگزار شد.

حجت الاسلام محمود عبداللهی به‌عنوان منتور محتوایی و محمدمهدی صادقی به‌عنوان منتور فرمی، جلسات منتورینگ را با صاحبان طرح و دیگر اعضای هر تیم در بستر اسکای‌روم برگزار کردند.

در این جلسات برای هر فرد یا تیم حداقل یک جلسه منتورینگ «محتوایی» و یک جلسه منتورینگ «فرمی» برگزار شد. بنا به نیاز و درخواست متقاضیان مبنی بر برگزاری جلسات بیشتر، برنامه‌ریزی در این خصوص در حال انجام است.

این جلسات تا قبل از رویداد ۳ روزه حضوری ادامه دارد تا آثار در حد امکان ارتقا یافته و افراد / تیم‌ها برای حضور در رویداد نهایی هرچه بیشتر آماده شوند.

همچنین در بخش پایانی و حضوری رویداد بازی آرا، منتورهای دیگری نیز در کنار افراد یا تیم‌ها قرار می‌گیرند و آثار برای ارایه در روز اختتامیه آماده می‌شوند.

کد خبر 6079784 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام