Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران، گفت: براساس این مصوبه مکان‌یابی دکل و آنتن‌ها باید در محل‌های کم‌تردد و دور از بیمارستان، مراکز آموزشی و اماکن مسکونی باشد، اما متاسفانه در اثر کم‌توجهی و بی‌تفاوتی شاهد مکان‌یابی و نصب دکل‌ها در مجاورت مراکز آموزشی هستیم که نه تنها مغایر مصوبه شوراست بلکه هیچ عقل سلیمی اجرای آن را تایید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به لزوم تامین ایمنی، سلامت و پایداری مراکز آموزشی به عنوان کانون‌های توانمندسازی جامعه اظهار کرد: همه ما باید دست در دست هم دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که دانش‌آموزان بتوانند برای کسب دانش و آگاهی شرایط خوبی داشته باشند نه این‌که به بهانه‌های مختلف سلامت و تاب‌آوری مراکز آموزشی را خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به مصوبه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران، گفت: براساس این مصوبه مکان‌یابی دکل و آنتن‌ها باید در محل‌های کم‌تردد و دور از بیمارستان، مراکز آموزشی و اماکن مسکونی باشد، اما متاسفانه در اثر کم‌توجهی و بی‌تفاوتی شاهد مکان‌یابی و نصب دکل‌ها در مجاورت مراکز آموزشی هستیم که نه تنها مغایر مصوبه شوراست بلکه هیچ عقل سلیمی اجرای آن را تایید نمی‌کند.

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران با بیان این‌که با گزارش دبیر شورایاری محله اکباتان متوجه شدیم که در مجاورت مدرسه ابتدایی و راهنمایی صادقین و حضرت معصومه (س) دکل نصب شده است و علی‌رغم مکاتبه و پیگیری‌ها تاکنون شهرداری و مخابرات اقدامی نکرده، ادامه داد: انتظار داریم شهرداری بیش از پیش به مساله‌ ساماندهی دکل‌ها توجه کند و با اقدام موثر و به موقع حناچی شاهد توجه بیش از پیش به تامین ایمنی و سلامت مراکز آموزشی شهر تهران باشیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟

مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره ساعات کاری بانک‌ها گفت: ساعات یک‌سری استثنا‌هایی دارد؛ مثل مراکز انتظامی، امنیتی، نظامی، بانک‌ها، مراکز درمانی و مراکز حوادث غیرمترقبه.

وی افزود: بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند؛ حتی با کاهش ساعات کاری ادارات؛ وگرنه شاهد این خواهید بود که پنج‌شنبه‌ها را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهید داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # بانک مرکزی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند