Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دشمن درصدد خدشه‌دار کردن نهضت عاشوراست گفت: ترند برتر شدن "حب‌الحسین یجمعنا"‌ پیام امت اسلام را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین بابایی درباره شکسته شدن حصر رسانه‌ای اربعین در سال جاری با جهانی شدن "حب الحسین یجمعنا" به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه‌های اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: «إنّ لِقَتلِ الحُسینِ حَرارَةً فی‌ قُلوبِ المُؤمِنینَ لاتَبرُدُ اَبَداً» پیامبر گرامی اسلام با این پیام نورانی آینده‌ای را به همه اطلاع دادند و پیام این است که خون سیدالشهدا ابداً به فراموشی سپرده نمی‌شود و جریان ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و مبارزه با باطل، یک حرکت و جریان دائمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت سیدالشهداست

وی با اشاره به اینکه فلسفه شهادت امام حسین(ع) احیاء ارزش‌های دینی بوده است، افزود: در طول تاریخ برای مومنان واقعی که دنبال حقایق و ارزش‌های دینی هستند الهام بخش بوده و سبب تحولات فردی و اجتماعی فراوانی برای مومنان شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه با ظهور انقلاب اسلامی شاهد فوران این خون پاک هستیم، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی راهپیمایی‌های روز قدس و عاشورای سال 57 کار را تمام کرد.

این مسئول با اشاره به جمله گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند ماه ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت سیدالشهدا است.

*طوفان تبلیغاتی غرب علیه اربعین درهم شکست

بابایی با اعلام اینکه وقتی که دشمن نتوانست در فضای حقیقی مانند جنگ تحمیلی و کودتای مختلف بر این جریان غلبه کند، دنبال ابزار تبلیغات رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد طوفان تبلیغاتی سعی کردند که درخشندگی و زیبایی این جریان را زیر گرد و غبار پنهان کنند که موفق نشدند.

وی با بیان اینکه اگر صفحه و خط سیر رسانه‌های جهانی را از ابتدای انقلاب اسلامی مشاهده کنیم مشخص  است آنها دنبال پنهان کردن واقعیت‌های انقلاب اسلامی هستند که ادامه قیام سید الشهداست، تصریح کرد: فضای مجازی این امکان را به ما داد تا با استفاده از ابزاری که در اختیار همه قرار دارد، بتوانیم توجه آزادی‌خواهان جهان را به این سمت هدایت کنیم.

*پیام زائران امام حسین (ع) به دنیا

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: تلاش مضاعف و مهمی در داخل کشور انجام شد تا شعار «حب الحسین یجمعنا» که شعار الهی است بر سر زبان‌های مردم جاری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه محور وحدت ما و جمع شدن دور هم، محبت سیدالشهداست خاطرنشان کرد: زائران امام حسین (ع) پیام امت مسلمان را به دنیا می‌رسانند که ما برای دین خود فداکاری می‌کنیم و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های ما را بر باد دهند.

بابایی ادامه داد: شاهد این هستیم که در اربعین، دیگر مذاهب اسلامی و ادیان حضور می‌یابند و اینها جز افراد مومنی هستند که حول محور وحدت که همان قیام سیدالشهدا است، جمع می‌شوند.

وی با قدردانی و تبریک به تمام کسانی که هشتک شعار "حب الحسین یجمعنا" را در این روزها فعال کردند و توانست به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه‌های اجتماعی انتخاب شود، افزود: این اقدام، اقدامی با پشتوانه خداوند متعال است تا این نهضت فراگیر شود.

*غلبه قدرت نرم مقابل قدرت سخت دشمنان

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: این حرارت در قلب‌های مومنین سبب گرمی دل‌ها و وحدت و انسجام می‌شود که با قدرت نرم بتوانیم مقابل قدرت سخت دشمنان بر آنها غلبه کنیم.

این مسئول در بخش دیگری گفت: مقام معظم رهبری اربعین را به عنوان یک رسانه بزرگ مطرح کردند و تاکیدات مستقیم و غیرمستقیم بر فعال‌ترشدن حرکت اربعین دارند و می‌طلبد در این حوزه با روش‌های تخصصی بیشتر ورود پیدا کنیم و ادامه حرکت زینب(س) که پیام‌رسانی واقعه کربلا و عاشورا بود را به بهترین نحو انجام دهیم.

*سیدالشهدا، تنها عامل جهانی شدن بزرگ‌ترین تجمع مسلمانان

بابایی با اشاره به اینکه این حرکت یعنی یک گام تا جهانی شدن حرکت سیدالشهدا، تصریح کرد: قطعا کسانی هستند که با همین کلید واژه حساس می‌شوند و پیگیری می‌کنند که «این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست» چه جریان و حرکتی است.

وی با اعلام اینکه این حرکت جهانی شروع شده است و فرصت مناسبی برای افرادی که در فضای مجازی دستی بر کار دارند و آشنا به این فضا هستند، می‌باشد ادامه داد: با استفاده از همه شبکه‌های اجتماعی موجود در سطح جهان و با استفاده از همه زبان‌های زنده این حرکت را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: در فضای مجازی می‌توانیم کلمه «حق» را به گوش همه کسانی که در محاصره تبلیغاتی دشمن هستند، برسانیم چرا که این حرکت، حرکت خدایی است و دلها را همراه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر افزود: تخریب فرودگاه تل آویو برای کشورهای منطقه و جهان ثابت کرد حق همیشه پیروز و صهیونیزم همیشه نابود است.

وی اظهار کرد: رصدهای اطلاعاتی و تنوع موشکی کشورمان نشان داد ایران اسلامی همواره مقتدرانه به دفاع همه سویه از امنیت خود پرداخته و علاوه براین پایبند قوانین بین المللی است.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دفاع مشروع ایران و پاسخ او به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی موجب ارتقای امنیت ملی شده و پاسخی قاطع به جنایتکاران داد و امنیت کشور را تضمین کرد.

حجت الاسلام ذاکر افزود: همچنین این دفاع ثابت کرد ایران اسلامی همانند سایر کشورها نیست که به تماشای ظلم بنشیند و کاری نکند بلکه در عین حال که دنیا را به صلح و دوستی دعوت می کند وقتی به قول امام راحل غده ای سرطانی بنام اسراییل را می بیند و جنایات اورا مشاهده می کند به مبارزه برمی خیزد.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امروز نقش موثری در نظام اقتصادی دنیا و احقاق حقوق حقه ملت های جهان دارد.

 

وی حمله موشکی ایران به اسراییل و دفاع مشروع او را گامی بلند در راستای حفظ حرمت خون شهدای بزرگی چون سردار شهید سلیمانی و شهدای کنسولگری دانست.

 

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: صهیونیست ها باید یا جای دیگری برای زندگی خود انتخاب کنند و یا حقوق مردم فلسطین را به آنان واگذار کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست
  • تهران هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • ایران هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی یک حرکت تاریخی در جهان اسلام بود
  • وعده صادق نشان دهنده گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • شکست گنبد آهنین تحقق آیه «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی» است
  • هدف ایران مبارزه با جبهه‌های باطل است/ تا پای جان پای اسلام و تمامیت اراضی ایران هستیم
  • تحمیل خسارات نظامی و روانی بر رژیم صهیونیستی/ معادلات منطقه‌ای یک بار دیگر پس از هفتم اکتبر تغییر کرد/ چالش‌های جدید و سردرگمی نتانیاهو/ امشب در ترازوی مقاومت امتیازات زیادی به دست آمد/طوفان الاقصی ادامه دارد