Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دنیا الوطن، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز با صدور بیانیه ای تاکید کرد که ملت فلسطین به صورت یکپارچه در نبرد دفاع از قدس و مسجد الاقصی ایستاده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هرگز از وظیفه خود در حمایت از مسجد الاقصی دست برنخواهیم داشت.

جنبش جهاد اسلامی نسبت به ادامه یورش ها به مسجد الاقصی و وخیم تر شدن اوضاع هشدار داده و تاکید کرد که اشغالگران حامی تروریسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش هم چنین نسبت به توطئه های رژیم صهیونیستی در قبال مسجد الاقصی و اقدامات شهرک نشینان در این خصوص هشدار داد.

کد خبر 4751256

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق فلسطین رژیم صهیونیستی رجب طیب اردوغان عربستان سعودی روسیه ایران لبنان کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین به نقل از مراجع بین‌المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هنوز دلیل و مدرکی ارائه نداده که ارتباط کارکنان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل با جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را ثابت کند.

این مراجع اشاره کردند که آنروا به طور منظم اسامی کارکنان خود را برای بررسی در اختیار تل‌آویو قرار داده اما این رژیم در مورد هیچ‌یک از آن‌ها اظهار نگرانی نکرده است.

گاردین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخی به نامه آنروا در ماه مارس و آوریل که طی آن خواستار ارائه اسامی کارکنان مظنون به ارتباط با این دو جنبش و ادله و مدارک مرتبط با آن شده بود، نداده است.

کد خبر 6085696 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا