Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، در پی رحلت حجت‌الاسلام سید‌هادی صادقی نژاد، معاون آموزش حوزه علمیه فارس، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی این مصیبت را به روحانیون و مدارس علمیه استان فارس تسلیت گفت.
متن کامل پیام نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر حادثه غم انگیز و ضایعه حزن آور درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید هادی صادق‌نژاد را همه شنیدیم و به سوگ نشستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوارای روح پاک و والای او باد مرگ در مسیر زیارت ابا عبدالله حسین (ع) و پیوستن به محبوب و معشوق خویش.
گوارا باد بر او حضور فرشتگان بر جنازه اش و باز شدن باب های بهشت برای او که فرمود:« نزلت الملائکة و غسلته و فتحت له أبواب الجنة».
و این پاداش کسی است که در سفر زیارت سیدالشهدا جان خود را تقدیم خدای متعال کند.
وه از این توفیق هنگام وضو و در قرب قبر ابا عبدالله الحسین علیه السلام.
هر که او را می‌شناخت خدمات او را برای حوزه علمیه و به طلاب و فضلا و پیام‌های عاشقانه او را در انتظار ولی عصر صاحب الزمان (عج) و لبخندهای مهربانانه و دغدغه‌های دلسوزانه وی را فراموش نخواهد کرد.
به خانواده و عزیزان ایشان و نیز آشنایان و حوزویان به خصوص مدیریت حوزه‌های علمیه فارس این ضایعه را تسلیت می‌گویم.
از خدای بزرگ رحمت و رضوان و مغفرت در مستقر کرامت برای وی و صبر و اجر برای دوستان و بستگان و خانواده محترم و نیز سادات ذوی العزة و الاحترام منطقه خواستارم.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سید هادی صادقی‌نژاد، از سادات رضا توفیق، زاده شهر سوق در استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ التحصیل رشته دکتری الهیات از دانشگاه امام صادق(ع) تهران بود که معاونت آموزش حوزه علمیه استان فارس را بر عهده داشت .

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی آیت الله ملک حسینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیام خود با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: صبری که پدر شهید و مادر شهید برای شهادت فرزندشان کرده‌اند، بالاترین صبر‌ها است آورده است: «حاج رجبعلی دهنوی» پدری مومن و متقی از تبار صابرین در راه خدا و پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» به ملکوت اعلا و به فرزندان شهیدان چشم انتظارش پیوست.

مرحوم دهنوی مظهر ایثار و استقامت و فداکاری در راه انقلاب و اسلام بود که پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.  

استاندار خراسان رضوی با تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان آن سفر کرده والامقام، علو درجات او و شهیدان بزرگوارش را از درگاه احدیت مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی