Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی باقرزاده سخنگوی جبهه پایداری  در خصوص فعالیت‌های جبهه پایداری در خراسان رضوی برای انتخابات مجلس، گفت: جبهه پایداری در این دوره فرایندی را در عرصه انتخابات تعیین کرده که این فرایند یا رویکرد، رویکرد ملی جبهه بوده و آن حضور حداکثری و کمک کامل در راستای ایجاد یک وحدت استراتژیک و تاکتیکی در اردوگاه گروه‌های انقلابی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: دومین مساله تعیین یک فرایند برای رسیدن به وحدت بوده که اولویت اول این فرایند شاخص‌های انقلابی برای انتخاب اصلح و تحقق یک مجلس تراز برای گام دوم انقلاب اسلامی است. سومین مساله نیز سازمان رای بوده که میدان آوردن انگیزه‌هایی است که گفتمان و این فرایند را نسبت به ایجاد یک مجلس تراز قبول دارند، بنابراین این سازمان رای‌گیری می‌تواند پای کار بیاید و برای ترویج گفتمان و اهداف ما برای عموم جامعه کمک‌کننده باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا، ادامه داد: نهایتا کمک به انتخاب مردم در راستای ایجاد مجلسی است که بیان کردم، البته همه این موارد با هم یک هدف بسیار بزرگتری را در دستور کار دارد و آن مشارکت حداکثری مردم برای امر انتخابات است، فارغ از اینکه نتیجه‌ای که می‌خواهد در نهایت اتفاق بیفتد و بخواهد خود را در چه قرائتی نشان دهد، این امر اساسی در وهله اول مشارکت در انتخابات است.

جبهه پایداری همواره از وحدت استقبال می‌کند

باقرزاده، با بیان اینکه جبهه پایداری تاکنون در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی به خصوص در خراسان رضوی، رویکرد خود را حضور در جمع سایر گروه‌های انقلابی تعریف کرده است، عنوان کرد: در مجمع مشورتی استانی تعریف شده که دستور کار کمک به تبیین فرایندها و مکانیزم وحدت، تعیین شاخص‌های لازم برای انتخاب اصلح و شاخص‌های لازم برای افرادی است که می‌خواهند برای جریان انقلاب یا اصولگرایی تصمیم‌گیر باشند، این رویکرد جبهه نیز بوده که همواره در دوره‌های مختلف در کنار سایر جریان‌های انقلابی دور میز وحدت نشستند و از وحدت استقبال کردند.

وی ادامه داد: ما برای وحدت نکاتی داریم، مطالب خود را بیان کرده و تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است در بیان نقاط خود اقناع را در دستور کار خود قرار دهیم، چنانچه این مسیر اقناعی محقق شود، در نهایت با رأیی که در جریان انقلاب رخ می‌دهد قائل به فرایندهای نهایی هستیم که وحدت رخ می‌دهد، اما برای این فرایندها همواره شاخص داریم که این شاخص‌ها را رصد می‌کنیم تا وجود داشته باشد و محقق شود.

این فعال سیاسی اصولگرا، بیان کرد: در این دوره انتخابات باید عرصه را جدی‌تر نگاه کرد. نکته اول این است که باید بتوانیم بین سه مساله ارتباط معنایی برقرار کنیم. اول ارزش‌های انقلاب اسلامی، دوم نیروی جوان و سوم تخصص لازم برای حل مشکلات جامعه بوده که این سه مورد شاخصه‌های اصلی جبهه پایداری برای رسیدن به گزینه‌های اصلح یعنی برخورداری از مؤلفه‌های انقلابی است.

سخنگوی جبهه پایداری خراسان رضوی در پاسخ به این سؤوال که آیا در صورت عدم تایید لیست شورای وحدت اصولگرایان، جبهه پایداری لیست مجزا ارائه خواهد کرد، بیان کرد: در حال حاضر ما لیست مجزا ارائه نمی‌کنیم، زیرا فرایند وحدت در مسیری که پیش می‌رود، بالاتر از حداقل‌های جبهه پایداری را دارد، اما برای اینکه در زمان نهایی اظهارنظر کنیم باید ادامه مسیر را رصد کرد و دید که ادامه مسیر نیز با این پارامترها طی می‌شود یا به دلیل دخالت‌هایی که بعضا برخی گروه‌های سیاسی، بیشتر از مرکز کشور علاقه‌مند هستند در عرصه‌های استانی دخالت کنند، ممکن است تغییراتی در آن رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: ما در عرصه انتخابات مجلس در سال 94 دو کارنامه ملاحظه می‌کنیم، یک کارنامه بستری است که در دل آن وحدت استراتژیک نبود، بلکه وحدت تاکتیکی بود مانند آنچه در انتخابات مجلس تهران رقم خورد، در نهایت فهرستی به صورت وحدت بیرون آمد که در یک سمت موافقان برجام و در سمت دیگر مخالفان برجام بودند، این فهرست از بدنه جریان اصولگرا بیرون آمد و نتوانست حتی بدنه جریان خودشان را قانع کند، بنابراین نتوانستند سازمان رأیی را برای خودشان لحاظ کنند. در کارنامه دیگر جریان‌ها به نحوی دور هم جمع شدند که توانستند ضمن ایجاد وحدت استراتژیک، وحدت تاکتیکی خودشان را نیز داشته باشند، بنابراین موفق شدند.

باقرزاده افزود: اینکه جریان جبهه پایداری قائل به فهرست نهایی خواهد شد یا نه را باید به ادامه مسیر نشست گروه‌های مختلف انقلابی در عرصه وحدت موکول کرد. آنچه خود را نشان می‌دهد، درونمای بسیار روشنی است که همه افراد و گروه‌ها توانستند با این دورنما دور هم بنشینند و جمع‌بندی کنند. ممکن است انتقاداتی نسبت به این قضیه وجود داشته باشد که بیان آن در بستر فعلی جایز و صلاح نیست زیرا اگر انتقاداتی که به صورت علنی مطرح می‌شود در قالب مصاحبه و خبر خود را نشان دهد، به جریان وحدت ضربه می‌زند.

این فعال سیاسی اصولگرا، ادامه داد: ممکن است جبهه پایداری نکاتی داشته باشد، اما آنچه برای ما اهمیت دارد رسیدن به وحدتی است که شاخصه‌ها را داشته باشد. ما ترجیح می‌دهیم نکات را در بدنه جریان اصولگرایی مطرح کرده و به شورای وحدت منتقل کنیم و تلاش کنیم فرایند وحدت را بیشتر به سمتی ببریم که ضمن لحاظ کردن شاخص‌ها بتواند اجماع کلی را نیز داشته باشد.

عملکرد نمایندگان مشهد در بدنه جریان انقلاب تراز پایینی دارد

سخنگوی جبهه پایداری در خراسان رضوی، در خصوص عملکرد نمایندگان مشهد، گفت: معدل عملکرد نمایندگان مجلس در مشهد در چند مدل کارنامه‌ای قابل بررسی است. اگر بخواهیم نمایندگان در مشهد را نسبت به سایر حوزه‌های انتخابیه مقایسه کنیم، از علمکرد خوبی برخوردار هستند، اما اگر بخواهیم در بدنه جریان و تفکر انقلابی نمره‌دهی کنیم، ممکن است تراز این نمایندگان کاهش یابد، البته تراز برخی بالا بوده و برخی ممکن است پایین‌تر باشد، اما در این مرحله نیز از نمره مطلوبیت برخوردار هستند.

آخرین فعالیت‌های جمنا 

ایسنا نیز نوشت،زهره الهیان با اشاره به برگزاری جلسات شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: این جلسات به صورت مرتب برگزار می‌شود و مسائل روز را در آن به بحث و گفت‌وگو می گذاریم.

وی افزود: جلسات کمیته های اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز به صورت مرتب برگزار می‌شود، اما در روزهای اخیر با توجه به برگزاری راهپیمایی اربعین بخشی از اعضاء شورای مرکزی به این مراسم رفته‌اند و همین موضوع سبب شده که پیگیری مسائل انتخاباتی را به بعد از برگزاری این مراسم موکول کردیم.

27216

کد خبر 1312526

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصولگرایان جبهه پایداری جبهه مردمی نیروهای انقلاب جمنا اربعین پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سوریه لیگ برتر نوزدهم لبنان ترکیه سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز

ایسنا/گیلان مدیر مخابرات منطقه گیلان از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ورود مهمانان و مسافران نوروزی به استان خبر داد.

یداله حسنی ۸ فروردین در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: از آغاز سال جدید و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و ورود مسافران عزیز در استان، تمهیدات لازم در مخابرات منطقه گیلان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری  مخابرات گیلان در آماده باش کامل قرار گرفتند و نتیجه این اقدامات رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در استان به‌ویژه در زمان  بارندگی‌های شدید و وزش باد در برخی نقاط را داشتیم.

مدیر مخابرات منطقه گیلان افزود: اختلالات عمده و تاثیرگذاری از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون نداشتیم و در بعضی از سایت‌های تلفن همراه و ایستگاه اگر قطعی داشتیم که با تلاش همکاران در کمترین زمان ممکن، قطعی‌ها رفع و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود، از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان تعطیلات نوروزی و شرایط جوی و بارش‌های بهاری در استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقص زنـان در ستاد منتخب مجلس دوازدهم و عضو جبهه پایداری | فیلم
  • (ویدیو) افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری
  • ببینید| افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری /با امتیاز سوآپ نفت تریلیاردر شد!
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای