Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@17:33:17 GMT

درخواست مهم سرمربی عراق برای بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۲۰۱

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق در آستانه بازی برابر ایران درخواست مهمی از فدراسیون فوتبال این کشور کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باسل کورکیس، مدیر تیم ملی فوتبال عراق به روزنامه العربی الجدید گفت: کاتانچ درخواستی را به فدراسیون فوتبال عراق برای آغاز زودهنگام آماده‌سازی بازی برابر تیم‌های ملی ایران و بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌خواهد با در اختیار داشتن تمامی بازیکنان داخلی و لژیونرها در اردویی بدون حضور رسانه‌ها و هواداران آنها از از نظر جسمی و روانی آماده بازی با ایران کند. محل برپایی اردو نیز شهر بصره خواهد بود.

وی درباره تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال عراق برای عدم دعوت از  جوستین میرام و احمد یاسین با توجه به غیبت در اردوهای اخیر اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و هنوز کاتانچ برای حذف این ۲ بازیکن ار اردوی آینده تیم ملی فوتبال عراق تصمیمی نگرفته است. فهرست نهایی بازیکنان پیش از بازی با ایران به صورت رسمی منتشر خواهد شد.   تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران روز ۲۳ ماه آبان در چارچوب هفته چهارم گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه بصره رو در روی هم قرار خواهند گرفت.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان

سرمربی روس‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ نامزد هدایت تیم ملی فوتبال آذربایجان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استانیسلاو چرچسوف سرمربی پیشین تیم ملی روسیه نامزد سرمربیگری تیم ملی آذربایجان است.

بر اساس گزارش چمپیونات روسیه و به نقل از یک منبع موثق، استانیسلاو چرچسوف یکی از سه نامزد سرمربیگری تیم ملی فوتبال آذربایجان است. فدراسیون فوتبال آذربایجان هنوز پیشنهادی به این مربی نداده، اما او را در فهرست نامزدها قرار داده است.

لغو بازی روسیه - پاراگوئه در پی حمله تروریستی مسکو

آخرین محل کار این سرمربی 60 ساله روسی باشگاه فرانس واروش مجارستان بود که او در ژوئیه 2023 آنجا را ترک کرد. پیش از این استانیسلاو چرچسوف هدایت تیم ملی روسیه را برعهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • در انتظار برد تکراری