Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاله چیان معاون فناوری اطلاعات و آمار اداره کل ثبت احوال استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گفت: ۸۳۸ هزار نفر از افراد واجد شرایط دریافت کارت هستند که از این تعداد ۶۸۱ هزار نفر موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شدند. او با بیان اینکه ۱۵۶ هزار نفر برای در یافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند اظهار کرد:۸۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ در صد افراد موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شدند.   همچنین ژاله چیان علت تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند را کمبود مواد اولیه و بدنه این کارت دانست و گفت:۵۱ ایستگاه در استان اماده دریافت و ثبت نام کارت هوشمند ملی هستند.   او با اشاره به اینکه برای کارت‌های ملی قدیمی هیچ گونه خدماتی ارایه داده نمی‌شود تصریح کرد:کسانی که برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند می‌توانند با شماره گیری #۶۰۹۰*۴* از مراحل صدور کارت خود اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ر
۵۱ ایستگاه در استان زنجان اماده ثبت نام برای صدور کارت هوشمند ملی هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت