Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری گفت: از سال ۸۳ تا کنون، یک هزار و ۱۱۸ نفر از اهالی فرهنگ و هنر استان گلستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عضویت در بیمه به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» در جمع خبرنگاران گفت: یک هزار و 251 از اهالی فرهنگ و هنر استان در بخش های سینما، نمایش، موسیقی، تجسمی، نویسندگی، خبرنگاری، قرآنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عضو صندوق اعتباری هنری هستند که از این تعداد یک هزار و 118 نفر تاکنون به بیمه تامین اجتماعی معرفی شده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به خدمات صندوق اعتباری هنر، افزود: ارائه خدماتی همچون؛ بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام قرض الحسنه، برقراری طرح مستمری و طرح تکریم هنرمندان از جمله خدمات صندوق اعتباری هنر به شمار می رود.

 

وی تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر به آن دسته از هنرمندانی که عضو صندوق هستند و نیاز به کمک برای حضور در جشنواره های بین المللی را دارند نیز حمایت می کند.

 

کشمیری خاطرنشان کرد: تمامی هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران واجد شرایط می توانند عضو صندوق اعتباری هنر شوند.

 

وی، یکی از ملاک های عضویت افراد در این صندوق را استمرار فعالیت حرفه ای در رشته تخصصی برشمرد و اظهارداشت: دریافت معرفی نامه از سوی معاونت تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استان ها، تکمیل فرم عضویت در تارنمای صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcreadit.ir  تائید مدارک توسط صندوق اعتباری هنر و پرداخت حق عضویت از جمله شرایط عضویت در صندوق است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند بیمه تامین اجتماعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳ تعیین شد

مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی از تعیین نرخ دیه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قمصریان، مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی گفت: قوه قضائیه بعد از بررسی‌های کارشناسی مبلغ ریالی دیه سال ۱۴۰۳ را در ماه‌های غیرحرام ۱۲ میلیارد ریال یعنی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین کرد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس این نرخ دیه و طبق مصوبه شورای عالی بیمه برای نرخ حق بیمه شخص ثالث هم تصمیم گیری خواهد شد و توسط بیمه مرکزی قبل از پایان سال اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • عکس | تصویر محسن افشانی و همسرش در مراسم دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رئیس جمهور
  • عضویت ۸۰۰۰ نفر در صندوق‌های خُرد روستایی خراسان جنوبی
  • حال حوزه هنری کردستان ‌خوب نیست
  • گله کشاورزان گلستانی از بدعهدی‌های صندوق بیمه
  • بازگشت ۹۰درصد هزینه‌های درمانی به بیماران خاص
  • تصاویر| دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رئیس جمهور
  • مهمانی رمضانی رئیسی برای اهالی فرهنگ و هنرمندان + عکس و فیلم
  • نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳ تعیین شد
  • ️‌نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد
  • (تصاویر) دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رئیس‌جمهور