Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعضاى كادر فنى تیم فوتبال امید بازى هاى هفته هفتم لیگ برتر باشگاههاى كشور را زیر نظر مى گیرند.
به گزارش آریا به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال المپیك صبح امروز تهران را به مقصد تبریز ترك كرد تا عملكرد بازیكنان تیم امید در تركیب دو تیم ماشین سازى و فولاد را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین رضا شاهرودى در تهران تماشاگر مسابقه تیم هاى پرسپولیس و پیكان خواهد بود.
فیلم كلیه مسابقات این هفته نیز توسط تیم آنالیز ضبط خواهد شد و در روزهاى آتى در اختیار استیلى و دستیارانش قرار مى گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیم امید استیلى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته جمعه ۲۴ فروردین با انجام ۸ دیدار پیگیری شد و دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس موفق شدند با نتیجه مشابه یک بر صفر از سد آلومینیوم و ملوان بگذرند و به رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دهند.

در جدول رده بندی استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و دو تیم تراکتور و سپاهان هم به ترتیب با ۴۰ و ۳۹ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند و از این ۴ تیم به عنوان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی فصل بیست و سوم محسوب می‌شوند.

علی اصغر مدیرروستا کارشناس فوتبال در رابطه با نتایج به دست آمده در هفته بیست و سوم اظهار داشت: با توجه به نتایج به دست آمده و ناکامی تراکتور و سپاهان در شکست دادن حریفان خود، کم کم این دو تیم از کورس قهرمانی فاصله گرفته‌اند و اکنون یکی از دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را می‌توان قهرمان این فصل مسابقات دانست.

این کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال بازی‌های خود را به خوبی پشت سر می‌گذارد و با توجه به اینکه با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار دارد، ابتکار عمل دست این تیم است تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

او ادامه داد: استقلالی‌ها اگر با همین روند دیدارهای باقی مانده خود را هم پشت سر بگذارند می‌توانند دومین قهرمانی خود در ۳ سال اخیر را به دست آورند. اتفاقات فوتبالی ممکن است قهرمانی را از چنگ استقلال در آورد، هفته‌های باقی مانده بسیار حساس خواهد بود و نمی‌توان گفت که فلان تیم بازی راحتی دارد چون با توجه به هفته‌های پایانی لیگ برتر همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه پا به زمین بازی خواهند گذاشت و هیچ نتیجه‌ای از قبل نمی‌توان پیش بینی کرد.

مدیرروستا در رابطه با بیانیه نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه بازیکنان و اعضای تیم استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم در رابطه با قضاوت داوران گلایه مند بودند، تصریح کرد: اینگونه اتفاقات با سطح حرفه‌ای در فوتبال ایران منافات دارد و لطمه به بحث مدیریتی در باشگاه‌ها خواهد زد. با بیانیه نویسی و اعتراض مکرر نسبت به عوامل اجرایی مسابقات نمی‌توان کاری را پیش برد و بهتر است عوامل فنی در همه تیم‌ها به جای اینکه به دنبال حاشیه باشند، به مسایل فنی خود بپردازند.

او خاطر نشان کرد: داوران فوتبال کشورمان در نبود سیستم کمک داور ویدئویی VAR بسیار ضرر کرده‌اند و انتقادات زیادی را شنیده‌اند، اما با این تفاسیر باید اهالی فوتبال سعی کنند تا تیم‌های خود را در حاشیه نبرند تا در این هفته‌های حساس آرامش بازیکنان حفظ شود، بیانیه نویسی و مصاحبه علیه داوری و… تنها به روح فوتبال ایران لطمه خواهد زد و هیچ سود دیگری نخواهد داشت و به جای این حرف‌ها باید روی نقاط و ضعف تیم‌ها کارهای بیشتری انجام داد تا باعث پیشرفت فوتبال در ایران باشیم.

کد خبر 843867 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • نکونام استقلال را تعطیل کرد
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند