Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گزارش عملکرد ضعیف برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مقامات کشوری خبرداد.

به گزارش ایسنا، "حسین کلانتری" یکشنبه، ۲۸ مهرماه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی استان، گفت: پیگیری نکردن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، به مسئولان و مقامات کشوری گزارش شده است، البته اکثر مدیران عملکرد خوبی در این زمینه داشتند که از آنها تشکر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: عملکرد مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی استان در سطح ملی دیده خواهد شد و مقایسه و ارزیابی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات جلسات مصمم باشند، خاطرنشان کرد: این نوع مدیریت، مدیریت جهادی نیست و با چنین روندی استان توسعه پیدا نمی‌کند. مصوبه به دست دستگاه اجرایی رسیده و آن را در کشو میز و یا بایگانی گذاشته تا چند ماه بعد که جلسه تشکیل شود که این کار در شأن یک مدیر نیست.

کلانتری تصریح کرد: با مافوق کشوری دستگاه‌هایی که با وجود ابلاغ مصوبات هیچ اقدامی برای اجرای آنها انجام ندادند مکاتبه می‌شود تا در این زمینه تدبیری بیندیشند و این دستگاه‌ها باید در این زمینه به مافوق خود پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه رونوشت این مکاتبات نیز برای برای معاون اول رئیس‌ جمهور ارسال می‌شود، ادامه داد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با ۳۰ استان دیگر مقایسه می شود که ارزیابی‌ها میزان پیگیری، جدیت و موفقیت مدیران را نشان می‌دهد بنابراین دستگاه‌ها باید مصمم به پیگیری مصوبات باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از مزیت‌ها و ظرفیت‌های این استان گیاهان دارویی است که باید از طریق استان صادر و برای استان ارزش افزوده داشته باشد.

کلانتری همچنین بیان کرد: زیرگذر منطقه گردشگری در مسیر محور"یاسوج- سی سخت" مورد توجه قرار گیرد و در برنامه راه و شهرسازی باشد.

وی در خصوص قطع درختان در مسیر جاده یاسوج- سی‌سخت تاکید کرد: جامعه حق دارد در خصوص منابع طبیعی و محیط زیست حساس باشد اما پروژه محور"یاسوج-سی‌سخت" حیاتی است و باید اجرا شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی جزء وظایف همه ماست، گفت: قانون در خصوص چنین پروژه‌هایی پیش‌بینی لازم را انجام داده و محور مطابق قانون احداث می‌شود.

کلانتری در ادامه خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مطالعات تکمیلی ورودی تونل‌های جاده "یاسوج-سی‌سخت" برای اینکه کمترین خسارت به محیط زیست و درختان وارد شود صورت گیرد بنابراین تا زمان انجام مطالعات پروژه در این نقطه متوقف شود اما روند احداث مابقی مسیر ادامه یابد.

وی اظهارکرد: در خصوص قطع درختان بلوط محور یاسوج-سی‌سخت باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم بنابراین همه جوانب و زوایا در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اقتصاد مقاومتی كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند