Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: امام حسین(ع) و شعار حب الحسین یجمعنا محور وحدت همه آزادگان جهان و احیاگر نهضت حسینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار امان اله گشتاسبی در گفتگو با عصرهامون گفت: امروز اقتدار نظامی ایران اسلامی به درجه ای رسیده که هیچ کشوری حتی جرات فکر کردن به حمله نظامی را ندارد و همین امر موجب شد تا دشمن شیوه تهاجمی خود را تغییر داده و به جنگ در فضای مجازی روی بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی گمان می کردند می توانند به راحتی در فضای مجازی ایران را مقهور خود کنند و برای آن سرمایه گذاری های کلانی کردند اما جوانان انقلابی با فرمان مقام معظم رهبری پای کار آمده و توانستند در این فضا نیز دشمن را شکست دهند.
 
به گفته گشتاسبی؛ رسانه های بیگانه با بزرگنمایی وقایع کوچک و پیش پا افتاده در کشورهای مسلمان و در کنار آن سانسور رویدادهای مهم فرهنگی و مذهبی جهان اسلام به دنبال تخریب چهره واقعی مسلمین است که بایکوت خبری و رسانه ای حماسه عظیم پیاده روی اربعین یکی از مصادیق بارز آن است.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات سوء در شبکه های دروغ پراکن و شایعه افکن خود قصد داشت تا پیاده روی میلیونی مردم جهان در روز اربعین را به حاشیه ببرد اما اقدام جهادی و آتش به اختیار همه آزادی خواهان جهان ثابت کرد که امام حسین(ع) و اهلبیت متعلق به شیعه و سنی و یا یک قشر و فرقه خاصی نیست.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ترند جهانی شعار وحدت آفرین حب الحسین یجمعنا که صرفاً بر پایه اخلاص و ارادت مردم دنیا به امام حسین(ع) به وقوع پیوست تمام نقشه های چندین میلیون دلاری دشمنان در حوزه جنگ نرم را نقش برآب کرد و معادلات جهانی را بر هم زد.
 
وی با تشکر از همه دست اندرکاران این اقدام موثر فرهنگی و ارزشی خواستار تقویت روزافزون و آمادگی بیش از پیش جوانان انقلابی در حوزه های فضای مجازی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن شد.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان ضمن قدردانی از نقش آفرینی های مجاهدانه، فداکارانه و مخلصانه آحاد مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، دست اندرکاران ستاد مردمی اربعین، خیرین، موکب داران و تمامی خادمانی که از سایر استانها در نقطه مهر مرزی میرجاوه و زاهدان برای خدمت رسانی حاضر شدند گفت: امسال استقبال مردمی برای خدمت رسانی به زوار غیرایرانی اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که نشان از ارادت به اهل بیت داشته به طوری که دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شده است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت

رئیس مرکز اسلامی گلستان و مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: با انجام عملیات «وعده صادق»، قطعاً دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز در جلسه شورای اداری مرکز اسلامی گلستان با تبریک عملیات وعده صادق، اظهار داشت: تنبیه موشکی رژیم غاصب صهیونیستی، اقتدار و کار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است که  توسط رزمندگان جبهه مقاومت و سپاه مقتدرمان رقم خورد.

وی با بیان اینکه، چشم و گوش دشمن در فضای مجازی است، افزود: قطعاً با انجام عملیات وعده صادق، دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به بسته شدن شبکه های اسرائیلی و عدم اجازه انتشار اخبار و واقعیت‌ها به بیرون، افزود: قبلا بیان می‌کردند که ایران هیچ وقت نخواهد توانست موشک پرتاب کند، اما حالا که پرتاب شده، مدام در فضای مجازی هجمه وارد می‌کنند که پهبادها و موشک‌ها نرسیده و یا به اهداف خود اصابت نکرده است.

دیلم گفت: در حالی که امروز خیلی از شبکه‌های خبری دنیا و اروپا به این مهم اقرار و اعلام کردند و به گواه برخی که در کنار مسجد الاقصی بودند از صداهای مهیب انفجار وحشت کرده بودند و این مشخص می‌کند که موشک‌ها و پهبادها به اهداف خود اصابت کرده است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: به قول امام راحل(ره) ما از شر رضاشاه و محمدرضاشاه راحت شدیم اما از شر منورالفکرها نمی‌توانیم خلاص شویم و ما از دست این منورالفکرها و غرب زده‌ها در این کشور خلاص نخواهیم شد. امروز در یک نقطه تاریخی مقابله حق علیه باطل هستیم و این مهم رقم خورد و گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را در هم ریخت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هیچ غیرتمندی باشعوری حتی معتقد، در نقاط قوت با دشمن مقابله نمی‌کند. بنا به فرموده قرآن کریم هر چقدر می‌توانید خود را در برابر دشمن قوی کنید. امروز که ما به این فناوری بزرگ دست پیدا کردیم به عنوان یک قدرت بازدارنده برای ما است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اعلام حمایت از اقدام نیروهای غیرتمند سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: همه این قدرت، اقتدار و عزت کشورمان، نتیجه تلاش‌ها و زحمات شهدایی همانند شهید حاج قاسیم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم است.

دیلم، همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره ایام سال نو و فصل بهار و احیای دوباره طبیعت و همچنین پایان ماه مبارک رمضان و تبریک عید فطر، گفت: با یادآوری فصل بهار و شکفتن دوباره طبیعت لازم است تحول درونی داشته باشیم و در این راستا عید سعید فطر نیز روز احیا و شکفتن دوباره بندگی و عبادت است و هرکس به هر اندازه که توان داشته از توشه‌ای که در این ماه مبارک جمع و ذخیره کرده، حفظ و مراقبت نمایید تا حدی که در ایام بعد از ماه مبارک رمضان نیز آن‌را ارتقا و تحکیم ببخشد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عملیات«وعده صادق» مایه افتخار ملت‌های آزادی خواه و جهان اسلام است
  • هرم بزرگ مصر تغییر شکل داد