Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:01:05 GMT

قم میزبان دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۶۵۱

قم میزبان دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی در مرحله گروهی شامل مسابقات هفته سوم دور رفت و هفته اول دور برگشت به میزبانی قم برگزار می‌شود و کشتی گیران طی یک روز در قم با هم به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های گروه اول از لیگ برتر کشتی فرنگی پس از سپری کردن هفته‌های اول و دوم روز چهارشنبه اول آبان در قم برگزار می‌شود و تیم شهدای مدافع حرم قم که در هر ۲ بازی نخست خود در این رقابت‌ها در بیرجند مغلوب حریفان خود شده بود این بار در قم فرصت جبران را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس برنامه اعلام شده روز چهارشنبه اول آبان در خانه کشتی قم، ساعت ۹ صبح تیم  هیئت کشتی خراسان جنوبی به مصاف تیم بازار بزرگ ایران می‌رود و ساعت ۱۱ تیم‌های شهدای مدافع حرم قم و هیئت کشتی سیرجان با هم روبرو می‌شوند.

همچنین در چارچوب هفته نخست دور برگشت، از ساعت ۱۶ روز اول آبان بازار بزرگ ایران به دیدار تیم هیئت کشتی سیرجان می‌رود و از ساعت ۱۸ نیز تیم‌های شهدای مدافع حرم قم و هیئت کشتی خراسان جنوبی با هم دیدار می‌کنند.

محسن وزیری رئیس هیئت کشتی استان قم، ناظر سازمان لیگ در این مرحله خواهد بود ضمن این که سعید عباسی داور بین المللی کشتی قم در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد دیدار تیم‌های هیئت خرم آباد و توس را قضاوت می‌کند.

کد خبر 4751027

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز موکب شهرکرد رادیو اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. با پایان این مسابقات قرار هست رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس هم برگزار شود که کشتی فرنگی برای ۲ سهمیه باقیمانده در وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تلاش خواهد کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. او در جام وهبی‌امره مدال طلا گرفت و از رقیبان جدی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک محسوب می‌شود. اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی
۷۷ کیلوگرم: امیر عبدی
۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری
۸۷ کیلوگرم:ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازازده

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. نکته جالب این لیست غیبت محمدرضا گرایی و حضور سعید اسماعیلی به عنوان جانشین اوست. گفتنی است امیر عبدی و ناصر علیزاده در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در اوزان خود تلاش خواهند کرد.

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌