Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان تمرین امروز تیم فوتبال بایرن مونیخ اتفاقی نگران‌کننده برای یکی از بازیکنان این تیم افتاد. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد، در بخشی از تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ، کورنتین تولیسو به ناگهان روی زمین نشست و دست راست خود را روی قلبش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این ماجرا بلافاصله دکتر پیتر اوبلاکر بالای سر این بازیکن فرانسوی حاضر شد تا وضعیت او را مورد بررسی قرار دهد، این در حالی بود که این اتفاق کادرفنی باواریایی‌ها را در نگرانی فرو برد.

تولیسو اما بعد از دقایقی مداوا در حالی که شرایطش بهتر شد، دوباره به هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و تمرین را از سرگرفت. باشگاه بایرن مونیخ هم در تشریح وضعیت کورنتین تولیسو اعلام کرد حال این بازیکن خوب است و مشکلی نیست.

بایرن مونیخ، زوله را برای مدتی طولانی از دست داد

تولیسو 25 ساله که در سال 2017 از المپیک لیون به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 53 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و 11 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

نماد بایرن مونیخ به پایان راه خود در فوتبال نزدیک شده است

طرفداری | توماس مولر از سال 2000 در بایرن مونیخ حضور داشته و در سال 2009 توانست به تیم اول راه یابد. او اکنون در حال سپری کردن پانزدهمین سال خود در این باشگاه است و توانسته به افتخارات زیادی طی این مدت برسد. هر چند به نظر می‌رسد این بازیکن 34 ساله به پایان راه خود در فوتبال نزدیک شده است.

به گزارش گئورگ هولتسنر از کیکر؛ توماس مولر در حال حاضر تمایلی برای ادامه دادن به فوتبال پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ در سال 2025، ندارد. سران باواریایی‌ها سعی خواهند کرد پس از بازنشستگی این بازیکن، به او یک نقش جدید در باشگاه بدهند و دو طرف صحبت‌های با یکدیگر در این‌باره داشته‌اند. از قرارداد مولر هنوز دو فصل دیگر باقی مانده. او در فصل جاری موفق شده از خود آمار 5 گل و 9 پاس گل را ثبت کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟