Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تکلو روز یکشنبه در نشست آسیب شناسی همکاری نیروهای مسلح استان اظهار داشت: با توجه به قوانین داخلی نیروهای مسلح و محرمانه بودن برخی اسناد و مدارک، مشکلاتی در شناسایی، فهرست نویسی و دیجیتال سازی این اسناد وجود داشت که در همین راستا جلسه تخصصی با نمایندگان نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار و راهکارهایی برای رفع موانع موجود اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از ضروریات تدوین دانشنامه جامع دفاع مقدس استان همدان استفاده از اسناد و مدارک نیروهای مسلح و نقش آفرینی آنها در سال‌های جنگ تحمیلی است. 

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به همکاری خوب نیروهای مسلح استان در تدوین دانشنامه اشاره کرد و گفت: تاکنون نیروی هوایی و سپاه پاسداران استان در این زمینه همکاری داشته و اسنادی را برای دیجیتال سازی و استفاده در دانشنامه به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تحویل داده اند.

تلکو خاطرنشان کرد: همدان به عنوان دروازه ورود به غرب کشور و پشتیبانی از استان های غربی در سال های دفاع مقدس، نقش کلیدی داشت.

وی یادآوری کرد: نیروی هوایی به مرکزیت پایگاه هوایی شهید نوژه، نیروی زمینی ارتش به مرکزیت پادگان شهید قهرمان و نیروی انتظامی با عنوان ژاندارمری وقت در حوزه های مختلف تامین امنیت شهرها و حفاظت از مرزها و همچنین سپاه پاسداران در قالب تیپ ۳۲ انصارالحسین و ساماندهی نیروهای داوطلب مردمی ایفای نقش کرده اند و اسناد و مدارک آن در قالب‌های مختلف در دانشنامه جامع دفاع مقدس استان باید گنجانده شود.

تهیه و تدوین دانشنامه و دایره‌المعارف دفاع مقدس همدان از ۲ سال پیش در دستور کار مسئولان این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس سازمان اسناد و کتابخانه ملی همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان