Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:26:49 GMT

نماینده وزیر دفاع در استان قزوین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۸۱۴

نماینده وزیر دفاع در استان قزوین معرفی شد

در مراسم تکریم و معارفه مدیر ارشد وزارت دفاع در استان قزوین که ظهر با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، محمد مرادی به عنوان نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع در استان قزوین منصوب شد.

در این مراسم همچنین از تلاش های سید جواد مرتضوی به عنوان نماینده سابق وزیر دفاع در استان قزوین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این نشست گفت: استان قزوین و وزارت دفاع می‌توانند به منظور افزایش اقتدار جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.

منوچهر حبیبی افزود: در خیلی از مشکلات انتظار می‌رود که وزارت دفاع به لحاظ گستردگی حوزه فعالیت، ورود پیدا کرده تا بتوانیم از تجارب این نهاد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیری حرکت کنند که اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزایش یابد، اظهار داشت: بخش زیادی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی مرهون رشد و پیشرفت صنایع دفاعی است که خوشبختانه اقدامات این نهاد روز به روز درحال علمی شدن و دانش محوری است.

حبیبی به راهپیمایی باشکوه اربعین پرداخت و یادآور شد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرد و این حماسه بزرگ بار دیگر ثابت کرد که دستاوردهای جمهوری اسلامی همواره رو به فزونی است.

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دفاع صنعت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" را تقدیم نمود.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش