Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:54:12 GMT

چگونه با داشتن یک سایت می‌توانیم ثروتمند شویم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۸۴۴

چگونه با داشتن یک سایت می‌توانیم ثروتمند شویم؟

در این متن قصد داریم به شما بگوییم که چگونه می‌توان با داشتن یک سایت به درآمدهای چند ده‌ میلیونی در ماه رسید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پارماتیک، به‌خوبی می‌دانیم امروزه اینترنت نقش به سزایی را در زندگی‌های ما پیدا کرده است و خواسته یا ناخواسته هرروزه با آن در ارتباط هستیم. دراین‌ بین افرادی این بازار بسیار بزرگ را به‌خوبی شناخته‌اند و توانسته‌اند از طریق آن به درآمدهای بسیار بالایی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قصد داریم راجع به بهترین روش درآمدزایی اینترنتی یعنی داشتن یک وب‌سایت با شما صحبت کنیم و بگوییم که شما نیز چگونه می‌توانید از این بستر پیش‌ آمده نهایت استفاده را کرده باشید

چرا داشتن یک وب‌سایت بهترین روش کسب درآمد از اینترنت است؟

وقتی صحبت از سایت می‌شود دیگر مهم نیست مخاطبان شما در کجای کره خاکی قرار گرفته‌اند. اگر سایت شما بتواند خدمات خوبی را ارائه کند می‌تواند از سرتاسر نقاط جهان مخاطب داشته باشد. تعداد مخاطبان بالا باعث شده تا درآمد سایت‌ها بسیار بالاتر از کسب‌  و کارهای سنتی باشد.

بگذارید این‌گونه برایتان مثالی بزنم: فرض کنید شما یک دبیر ریاضی هستید و به تعدادی دانش‌آموز، آموزش ریاضی می‌دهید؛ در ماه حداکثر چه تعداد دانش‌آموز خواهید داشت؟ چند ساعت خود را باید صرف تدریس کنید؟ و ....

حال فرض کنید شما تنها یک‌بار یک آموزش را ضبط کرده و برای استفاده دانش‌آموزان در سایت خود قرار دهید، حال دیگر مخاطبان شما تنها به یک محدوده شهری محدود نشده‌اند و حال شما مخاطبانی از سرتاسر کشور خواهید داشت که خواهان آموزشی هستند که شما در سایت خود قرار داده‌اید.

نتیجه چیست؟ نتیجه این است که وقتی تعداد مخاطبان شما بیشتر شوند ناخودآگاه درآمد شما نیز به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت و همچنین وقت کمتری را برای آموزش دادن سپری خواهید کرد.

این تنها یک مثال در قالب آموزشی بود. باید بگوییم خوشبختانه بیشتر کسب‌وکارهای سنتی را می‌توان به کسب‌ و کارهای اینترنتی تبدیل کرد و درآمدها را به‌صورت قابل‌توجهی افزایش داد.

اما باید بگوییم که رقابت در این بازار نیز کار آسانی نیست؛ چرا که رقیبان شما تمایل ندارند درآمدهای خود را از دست بدهند. از همین رو شما نیازمند تیمی هستید که بتواند در این مسیر به شما راهنمایی‌های لازم را داشته باشد تا سریع‌تر و با اطمینان بیشتر به هدف خود دست‌یابید.

برای اینکه شما بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید نیاز است که ابتدا یک سایت داشته باشید و سپس روی جذب مخاطب تمرکز کنید. شما می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا با شرکتی معتبر که در این زمینه تخصص کافی داشته است همکاری کنید.

از آنجایی‌ که فرایند آموزش ممکن است زمان‌بر باشد و همچنین با تست و خطا همراه است پیشنهاد ما همکاری با یک شرکت معتبر در این زمینه است.

شرکت پارماتیک با چندین سال سابقه درخشان در زمینه رشد کسب‌ و کارهای اینترنتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما باشد. پارماتیک در سال‌های اخیر پروژه‌های موفقی در این حوزه داشته است. این شرکت طراحی سایت در ارومیه، طراحی سایت در تبریز، طراحی سایت در اصفهان، تهران، کرج و ... انجام داده و توانسته به‌خوبی این سایت‌ها را به درآمد برساند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع کسب‌وکار اینترنتی خود از مشاوره‌های رایگان این تیم کمک بگیرید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید.

در ادامه نیز می‌خواهم چند نمونه از کسب‌وکارهایی را معرفی کنم که می‌توانند در بازار اینترنتی بسیار موفق باشند.

۱- کسانی که می‌توانند آموزشی را به مردم بدهند و نیازی را رفع کنند

۲- پزشکان: پزشکان می‌توانند با داشتن یک سایت خود را بیش‌ از پیش مطرح کنند و مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

۳- فروشندگان کالا: اگر کالایی دارید که فکر می‌کنید خواهان دارد، فضای اینترنت بهترین فرصت برای شماست.

۴- مشاوران املاک

۵- طراحی سایت پوشاک

۶- طراحی سایت دانلود

۷- طراحی سایت خبری

۸- طراحی سایت صنعتی

۹- طراحی سایت گردشگری

و ...

شما بسته به نیاز و توانایی که دارید می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

در انتها نیز باید بگوییم برای اینکه به موفقیت برسید و بتوانید در این مسیر درآمدهای چند ده‌میلیونی و حتی چند صدمیلیونی کسب کنید نیاز است که تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید و بتوانید با یک تیم مناسب کار خود را شروع کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!