Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر به اندازه‌ای عاقل است که بداند منچستریونایتد تحت هدایت وی یکی از سخت‌ترین دوران عصر جدید خود را پشت سر می‌گذارد اما بدون‌شک از یک موضوع اطمینان دارد؛ «حسرت قهرمانی آنان در لیگ برتر جزیره هرگز به اندازه حسرت مشابه حریف مرزیسایدی طولانی نمی‌شود.»

زمانی که لیورپول در سال ۱۹۹۰ قهرمان انگلیس شد، با نتیجه ۱۸ بر ۷ از لحاظ شمار قهرمانی‌ها از یونایتد پیش بود اما پس از سال آخر حضور پرافتخار «سر الکس فرگوسن» روی نیمکت شیاطین سرخ در سال ۲۰۱۳، قرمزهای آنفیلد روی عدد ۱۸ درجا زدند و سرخ‌های اولدترافورد به عدد ۲۰ رسیده و نسبت به آنان پیشی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ سال از آن روز سپری شد و یونایتدها هرگز موفق نشدند تا در دوران پسا - فرگوسن، با یک قهرمانی دیگر در لیگ جزیره حریفان را تهدید کنند.

اما به نظر این دوران قحطی جام برای یونایتد به هیچ وجه با دوران خشکسالی جام برای لیورپول پس از «سر کِنی دالگلیش» قابل مقایسه نیست زیرا در این مدت، هفت باشگاه متفاوت جام‌های لیگ برتر انگلیس را مابین خود تقسیم کردند.

سولسشر با چشمکی در چشم اظهار داشت: مطمئنم که بر می‌گردیم و لیگ را فتح می‌کنیم و همچنین اطمینان دارم که فتح جام بعدی در لیگ برتر انگلیس برای ما ۳۰ سال طول نخواهد کشید.

این اظهارنظر در حال حاضر برای هوادارانی که یونایتد را از صمیم قلب می‌پرستند، همچون یک مسکن کم‌اثر و البته نادر محسوب می‌شود؛ یونایتدها در حال حاضر با صدرنشین لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول ۱۵ امتیاز فاصله دارند و این در حالی است که تنها هشت هفته از فصل جدید لیگ برتر جزیره می‌گذرد.

سولسشر در ادامه افزود: عملکرد و نتیجه خوب در دیدار مقابل لیورپول می‌تواند ورق را به سود ما برگرداند؛ اعتماد به نفس بازیکنان، نگاه آنان و ادراکشان از تعریف خوبی تغییر می‌کند؛ شاید آنها در برهه‌ای به معنای واقعی باور نداشتند که خوب هستند؛ زمانی که اعتماد به نفس ندارید به جای رفتار کردن مطابق غریزه در مورد هر چیزی ۲ بار فکر می‌کنید و این کار را خراب می‌کند اما من این بازیکنان را به خوبی می شناسم بنابراین هیچ نگرانی وجود ندارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، جانشین یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول برای فصل آینده همچنان مشخص نشده و مبهم است. به نظر می‌رسید روبن آموریم کاندیدای انتخاب شده توسط هیئت مدیره باشگاه انگلیسی باشد، اما پنجشنبه گذشته، سرمربی اسپورتینگ پرتغال، همه چیز را تکذیب کرد و گفت توافق و مذاکره‌ای با قرمزها وجود ندارد.

پس از این اظهارات آموریم، اکنون نام گزینه جدیدی به نیمکت لیورپول پیوند خورده که در نوع خود عجیب است. 

طبق گزارش دیلی میل، این گزینه، نیکو کواچ است. مربی کروات که در سال‌های اخیر سرمربی اینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ و موناکو بوده و از ماه مارس گذشته که توسط ولفسبورگ اخراج شد، بدون تیم است. در سال‌های اخیر او اصلا نتوانسته موفق کار کند و مشخص نیست چگونه او برای نیمکت قرمزها معرفی شده است.

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد