Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا امروز (یکشنبه) از العریش گزارش داد که حمله جنگنده - بمب افکن های مصری در شبه جزیره سینا 4 کشته و 12 مجروح بر جای گذاشت.

در این گزارش به نقل از برخی منابع دولتی مصر اعلام شده که جنگنده - بمب افکن های مصری در مجموعه عملیات تعقیب و گریز برخی مخالفان مسلح با حمله به دو منزل مسکونی در شهرک "شیخ زوَید" در شمال صحرای سینا، چهار نفر از جمله یک کودک را کشته و 12 نفر را نیز زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع نظامی و بیمارستانی که خواستند نامشان فاش نشود از انتقال زخمی ها به نزدیکترین بیمارستان در العریش خبر دادند و با اعلام اینکه حال مجروحان بسیار وخیم است، از احتمال افزایش تلفات این حمله خبر دادند.

این منابع بیمارستانی محل حمله هوایی را روستای "ابو العراج" از توابع شیخ زوید اعلام کرده و از "فرحه ابراهیم" ۹۰ ساله، "محمد مسعود" ۱۰ ساله، "آیه جمعه عید" ۲۴ ساله و "رانیان جمعه عید" ۲۸ ساله از اعضای یک خانواده از جمله قربانیان این اقدام نظامی نام بردند.

پس از این حمله، شبکه‌های اجتماعی در مصر از مردم خواستند تا برای اهدای خون به بیمارستان العریش بروند.

به گزارش این خبرگزاری، هفته گذشته نیز در یک حمله دیگر جنگنده - بمب افکن های مصری به یک کامیون متعلق به همین خانواده در 4 کیلومتری شهرک "بئر العبد"، 9 عضو دیگر این خانواده کشته و 16 تن نیز زخمی شدند.

دولت مصر می‌گوید که در حال مبارزه با تروریست های شورشی وابسته به داعش در شبه جزیره سینا است. شبه جزیره سینا به علت شکل جغرافیایی و زیست عشیره‌ای که دارد، از سال ۲۰۱۱ به محلی مناسبی برای حضور گروه‌های شبه‌نظامی افراط‌گرا تبدیل شده است که عمدتا به اهداف امنیتی و اقلیت های مسیحی حمله می کنند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که 8 نظامی این رژیم در نبردهای غزه طی 24 ساعت گذشته زخمی شدند.

با زخمی شدن این هشت نظامی شمار نظامیان زخمی ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر تا کنون به 3160 نفر رسید.

 

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • واکنش پوتین به ادعای جنگ روسیه با ناتو
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی