Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  پزشک مسیحی اهل  لبنان با انتشار پستی در حساب کاربری توئیترش ضمن بیان ارادت خود نسبت به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و اهل بیت(ع) از خداوند به دلیل وجود حس محبت در دلش به این خاندان شکرگذاری کرد. نکته جالب این است که این کاربر اطلاعات جامعی در خصوص اسلام و تشیع داشته و مخاطبانش را به نهج البلاغه امیرالمؤمنین ارجاع داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک مسیحی در توئیترش نوشت:

" در این صبح یکشنبه خدا را شکر می‌کنم برای نعمت‌های فراوانش که به شمارش درنمی‌آیند و حمد بی پایان او را می‌گویم، چون من مسیحی هستم و به من لطف نمود و محبت و احترام سید حسن نصرالله و اجدادش ائمه اهل بیت را در دلم نهاد. نهج البلاغه علی بن ابیطالب را بخوانید تا بفهمید. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی گفت: این نمایشگاه به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر و با همکاری بعثه رهبری در حج و زیارت، روز چهارشنبه گذشته (۲۹ فروردین) گشایش یافت و تا پایان ماه شوال (۲۰ اردیبهشت) فعال خواهد بود.   حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب، مکان این نمایشگاه را ضلع شرقی صحن غدیر حرم مطهر رضوی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه راوی محور است و روایان در این نمایشگاه حضور می‌یابند و در خصوص تحولات قبور ائمه بقیع (ع) و تخریب آن، به زائران رضوی توضیحاتی ارائه می‌دهند.   وی تصریح کرد: همچنین اساتید و کارشناسان در این نمایشگاه به سوالات و شبهاتی که در ذهن زائران، پاسخ می‌دهند.   در کتب تاریخی، حرم ائمه بقیع (ع) به عنوان «مشهد» و «حرم اهل بیت (ع)» معروف شده که در سمت غربی و منتهی الیه قبرستان بقیع واقع شده است.

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • (عکس) شیوه جالب سردار سپاه برای ابراز ارادت به رهبر انقلاب
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند