Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@17:13:58 GMT

فعالیت ۶۶ مرکز نیکوکاری در یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۳۶۵

فعالیت ۶۶ مرکز نیکوکاری در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه حدود ۱۵هزار نیکوکار، مجمع و تشکل با مراکز نیکوکاری همکاری دارند اظهار کرد: نیکوکاران یزدی طی شش‌ماهه نخست امسال ۱۲ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری محله به نیازمندان کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک‌های اهدایی به مراکز نیکوکاری به‌صورت نقدی و کالا و در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، کمک‌هزینه سفرهای زیارتی، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، زکات، کفاره، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی(معیشت)، نذر و قربانی، صدقات، آزادی زندانیان، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، پوشاک و البسه و کمک‌های موردی بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه بیش از شش هزار خانوار نیازمند از خدمات مراکز نیکوکاری استفاده می‌کنند، ادامه داد: ۶۶ مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعالیت و گسترش است.

مشعل چی یادآور شد: واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، شناسایی و جذب خیران محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی‌های خیران محله، استفاده از حضور و تخصص مردم، احیای حقوق همسایگی، تقویت همبستگی‌های اجتماعی، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوع‌دوستی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و افزایش اعتماد عمومی ازجمله فواید و کارکردهای مراکز نیکوکاری محله است.

یادآور می‌شود طی سال ۹۷ نیکوکاران یزدی ۱۹ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات مستقیم به نیازمندان استان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مراکز نیکوکاری یزد کمیته امداد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز خرید متعددی در استان گلستان برای جمع آوری محصولات زارعی سال جاری پیش بینی شده است.

وی افزود: این مراکز در بخش‌های دولتی و غیر دولتی فعالیت خواهند کرد.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه ناظران جهاد کشاورزی بر این مراکز حضور خواهند داشت، گفت: فعالیت این مراکز از اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گندم و ۴۸ هزار و ۵۰۰ هکتار کلزا کشت شده است پیش بینی می‌شود امسال در گلستان بیش از یک میلیون تن گندم و۱۱۰ هزار تن کلزا از سطح مزارع استان برداشت شود.

بزرعلی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۸۴ هزار هکتار از اراضی استان جو کاشته شد پیش بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تُن جو در استان تولید شود.

کد خبر 6079780

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد