Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:16:42 GMT

راه اندازی کمپین میلاد پیامبر اکرم(ص)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۴۸۴

راه اندازی کمپین میلاد پیامبر اکرم(ص)

وزارت اوقاف مصر از راه اندازی کمپین «این همان اسلام است» به مناسبت میلاد پیامبر اسلام مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی نیوز، وزارت اوقاف مصر، کمپین جدیدی با عنوان «این همان اسلام است» را به مناسبت میلادی پیامبر اسلام محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اوقاف مصر، موضوع خطبه جمعه آینده را با عنوان کمپین اخلاقی و تصحیحی «این همان اسلام است» مشخص کرد تا تصویر اسلام با 20 زبان بین المللی تصحیح شود.

 

این وزارتخانه از همه علمای جهان خواست تا در این کمیپن تبلیغاتی جهانی که تا ماه ربیع الاول با بیش از 20 زبان بین المللی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) ادامه خواهد داشت، شرکت کنند.

این کمپین با حضور جهانی گسترده باهدف ارایه تصویری صحیح از اسلام و معرفی این دین به همه دنیا برگزار می شود.

 

اوقاف مصر در بیانیه خود اعلام کرد: در چارچوب این کمپین که در داخل و خارج آغاز می شود، خطبه نماز جمعه آتی با عنوان این کمپین ایراد می شود.

این وزارتخانه از همه هیئت ها و نمایندگان وزارتخانه ها و موسسه های دینی خواست تا جمعه آینده را به این موضوع مهم اختصاص دهند و از مقالات و مطالب رسانه ای که برای خدمت به دین اسلام تلاش می کنند، حمایت کنند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی نماز جمعه اربعین ۹۸ کربلا خطبه نماز جمعه مسجد حب الحسین یجمعنا میلاد پیامبر ص کمپین مصر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد

وزارت خارجه طالبان ضمن محکومیت حمله انتحاری به مهندسان چینی در ایالت خیبر خونخواه این اقدام تروریستی را تلاش برای ناامن کردن منطقه عنوان کرد.

مقامات پلیس محلی به تازگی با تأئید خبر حمله انتحاری به کاروان خودرویی مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا به رسانه‌های این کشور گفتند بمب گذار انتحاری یک خودروی حامل مواد منفجره را در مسیر عبور کاروان مهندسان چینی که از اسلام‌آباد به سمت کمپی در «داسو» در حرکت بودند، منفجر کرد که در نتیجه پنج شهروند چینی و یک پاکستانی کشته شدند.

وزارت خارجه‌ طالبان در واکنش به این حمله تروریستی اعلام کرد: «وزارت خارجه افغانستان این نوع حوادث را تلاش برای تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای می‌خواند و تأکید می‌کند که کشورهای منطقه نباید اجازه دهند مخالفان همکاری‌های منطقه‌ای با ناامن کردن منطقه به اهداف خود برسند

بر اساس اعلام دولت اسلام‌آباد، این کشور تحقیقات جدی برای پاسخگو کردن عاملان این حمله تروریستی را آغاز کرده اما تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده نگرفته است.

منطقه داسو محل یک سد بزرگ و منطقه‌ای است که پیش‌تر نیز هدف حملات قرار گرفته است. در سال 2021، انفجار یک اتوبوس به کشته شدن 13 نفر از جمله 9 تبعه چینی منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاکستان: سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • پاکستان: موضع روشنی در قبال طرح انتقال گاز از ایران داریم
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قاین برگزار شد
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام