Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ستاد تنظیم بازار در جلسه اخیر خود دستور کنترل قیمت سطح بازار هفت کالای اساسی و مصرفی را به  دستگاههای وزارت جهاد کشاورزی، شرکت بازرگانی دولتی ایران، دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داد.

متن این مصوبه به شرح زیر است.

با توجه به روند تغییر قیمت سطح بازار سازمان حمایت مبنی بر افزایش قیمت جوجه یک روزه، شیر پاکتی استریل، برنج پاکستانی،شکر تخم مرغ ، ذرت خارجی و خیار مقرر گردید ضمن بررسی علل افزایش قیمت این محصولات اقدامات لازم از سوی دستگاه های ذی ربط از جمله اقدامات نظارتی و عرضه کالا  تا رسیدن بازار به تعادل  انجام شود و نتیجه  به کارگروه تنظیم بازار ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند ۸ مصوبه کارگروه تنظیم بازار به این موضوع اشاره شده که تصویر آن در ذیل مطلب آمده است.

۲۲۶۲۳۱ کد خبر 1312538

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی تنظیم بازار تورم اربعین پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سوریه لیگ برتر نوزدهم لبنان سینمای ایران سعد حریری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ۷ اقدام بانک مرکزی در حمایت از تولید