Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: الحمدالله همه مسیر‌های مرزی در میهن اسلامی مان آماده پذیرایی از زائران است و جریان تردد این عزیزان روان و منظم و بدون هیچ مشکلی در جریان است. تاریخ انتشار: 15:46 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۲۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "محسن فتحی زاده" در برنامه خبر سراسری شبکه یک، اظهار داشت: عملیات بزرگ اربعین با همه زیبایی هایش رو به پایان است و قریب به ۹۰ درصد از زائران پس از زیارت و برگزاری این کنگره عظیم به کشور بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: الحمدالله امروز همه مرز‌های میهن اسلامی مان آماده پذیرایی از زائران است و جریان ورود این عزیزان به شکل روان و منظم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه مسیر" مهران – ایلام" که قبلا یکطرفه شده بود امروز به حالت عادی برگشته و تردد در آن به صورت دو طرفه در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آتی همه زائران به میهن عزیزمان بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امسال به لحاظ حسن مدیریت، زائران عزیز توانستند بدون مشکل و دغدغه‌ای بعد از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله با تدابیر همه مسئولان، مدیران اجرایی و ساکنان استان‌های مرزی و شهرها، کنگره عظیم اربعین امسال زیباتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا در خاتمه گفت: صمیمانه از همه مردم و عزیزان که همکاری صمیمانه‌ای با نیروی انتظامی در عملیات بزرگ اربعین داشتند و همچنین از همکاران خوب خودمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان ناجا اربعین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح امروز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.
فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ امروز از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، جمعه ۱۰ فروردین
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • روزه خواری نباید یک رفتار معمولی و عادی در کشور شود