Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان ایلام از تخلیه بخش عمده‌ای از پارکینگ‌های اطراف شهر مهران خبر داد تاریخ انتشار: 15:47 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۳۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "رضا همتی زاده" گفت: در ۲۰ روز اول ماه صفر، بالغ بر ۵۳۰ هزار خودرو در شهر مهران تردد کرده اند، که خوشبختانه با مدیریت ترافیک در محور‌های مواصلاتی منتهی به ایلام و مرز مهران شاهد کمترین گره ترافیکی و بن بست در این مسیر بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام انتظامی، بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های اطراف شهر مهران تخلیه شده اند.

وی ادامه داد: طی این مدت همکاری مردم شریف و نجیب استان ایلام و شهرستان مهران با مجموعه پلیس راه و زائران ستودنی بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: به تعداد کافی اتوبوس و وسایل نقلیه برای استفاده زائران جهت عزیمت به مقصد شهر‌های خود در پایانه برکت موجود است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارکینگ مهران اربعین میزان راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد

دادستان ایلام از دستگیری قاتل فراری مربوط به قتل سال گذشته در مرکز شهر ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عبدالوهاب بخشنده در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های ویژه دادسرا، بازپرس محمد سلیمی؛ مسئول پرونده و پلیس آگاهی، فردی که اواسط سال گذشته در مرکز شهر ایلام به تیراندازی اقدام کرده و فردی با هویت بهمن اکبری دهبالایی را به قتل رسانده بود، در استان آذربایجان غربی و زمانی که تلاش می‌کرد از مرز خارج شود، دستگیر شد.

وی افزود: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد، خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این مقوله کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست