Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد علمدار با اشاره به فعالیت‌های هیئت نابینایان و کم بینایان استان یزد اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در این هیئت برگزار می‌شود، بحث توجه به استعدادیابی در بین کودکان و نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته در هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: از آنجا که جامعه نابینایان استان یزد بشیتر از این تعداد هستند، بحث استعدادیابی و جذب دیگر افراد به ورزش در این هیئت به صورت جدی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته آموزش و استعدادیابی هیئت نابینایان و کم بینایان استان یزد تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در این راستا در نظر گرفته شده، برگزاری المپیاد دانش‌آموزی ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد است.

علمدار با بیان اینکه این المپیاد به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان یزد برگزار می‌شود، گفت: این دوره المپیاد به میزبانی مدرسه رسولیان یزد به عنوان تنها مدرسه نابینایان و کم بینایان استان برگزار می‌شود.

عضو اسبق تیم ملی گلبال ایران زمان برگزاری این مسابقات را سه شنبه ۳۰ مهر اعلام کرد و یادآور شد: شرکت کنندگان در این المپیاد در رشته‌های گلبال، دو و و میدانی، شطرنج و دیگر رشته‌های همگانی  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 4751437

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نابینایان المپیاد ورزشی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز موکب شهرکرد رادیو اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری