Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@12:08:11 GMT

احتمال بارش برف پاییزی در ارتفاعات شرقی تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۸۲۶

صراط:

محمدمهدی عشقی سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در هفته جاری تا روز پنج‌شنبه در ساعات بعدازظهر هر روز برای سطح استان تهران بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش 4 تا 5 درجه دمای هوا در استان تهران ادامه داد: افت دما در ارتفاعات بیشتر خواهد بود که در مناطق شرقی استان مثل فیروزکوه، دماوند و آبعلی احتمال بارش برف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران با بیان اینکه دمای هوا در شهرستان فیروزکوه 3 درجه بالای صفر است، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده دمای هوا در فیروزکوه به زیر صفر می‌رسد و به احتمال زیاد فردا و پس فردا بارش برف در این شهرستان را خواهیم داشت.

عشقی به وزش باد نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ابرهای ناپایدار در آسمان استان تهران در برخی ساعات احتمال افزایش تندی بادهای موقت هم وجود دارد.

وی این وزش باد را تندبادهای لحظه‌ای دانست و اضافه کرد: در جنوب استان تهران بیشتر احتمال خیزش گرد و خاک به خاطر نوع ابرها پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران تا پایان هفته جاری به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شرایط ناپایدار را در کل استان تهران پیش‌بینی کرد و ابراز داشت: با وزش باد و بارندگی شاخص آلایندگی افزایش نمی‌یابد و فقط در مناطقی مثل شهرستان‌های رباط کریم، اسلامشهر، ری و ورامین بعدازظهر به دلیل تندبادهای موقتی احتمال گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بارش برف تهران هواشناسی استان تهران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، هم میهنان عزیز از سفرهای غیر ضروری در استان های جنوب شرقی پرهیز کنند .

به گزارش تسنیم، سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی اظهار کرد: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور ( سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر )خواهیم بود .

وی افزود :  توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند و درصورت ضرورت ،حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر کنند.

گفتنی است بنابه هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه (28 فروردین ماه)  استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هواشناسی: فردا از شدت بارش ها کاسته می شود ‌باران در تهران ركورد زد

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید