Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:23:41 GMT

بازبینان جشنواره سراسری حبیب حرم معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۹۰۸

بازبینان جشنواره سراسری حبیب حرم معرفی شدند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، محسن سلیمانی فارسانی، نویسنده کارگردان، بازیگر و مدیرانجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و سید محمدحسین فدای حسین، نویسنده و کارگردان تئاتر کشور به همراه مرضیه درخشان‌نیا، نویسنده و کارگردان تئاتر، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره حبیب حرم را بازبینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سومین جشنواره فرهنگی هنری حبیب حرم در بخش‌های داستان کوتاه، شعر، نماهنگ، موشن گرافیک و نمایش‌های محیطی توسط سازمان بسیج هنرمندان همدان دهه سوم آبان ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فارسانی جشنواره حبیب حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» به کارگردانی محمدرضا مرادی، نویسندگی محمدرضا مرادی و گلسا غفاری و تهیه کنندگی آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، در اولین حضور بین‌المللی خود به دوازدهمین دوره جشنواره فیلم Ferfilm festival ۱۲th Edition کوزوو راه پیدا کرد.

این جشنواره در سال ۲۰۱۲ توسط گروهی از هنرمندان به عنوان ابتکاری برای ترویج فرهنگ‌ها و ارزش‌های جهانی از طریق فیلم به عنوان روشی چند بعدی و جذاب تأسیس شد.

کوزوو با در نظر گرفتن ظرفیت‌های گردشگری علاوه بر این رویدادهای سینمایی، بازدیدها و رویدادهای دیگری را ترتیب می‌دهد تا تنوع فرهنگی در این کشور تازه شکل گرفته را نشان دهد.

دوازدهمین دوره این جشنواره در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

فیلم‌نامه «افسانه کوه ننوک» براساس افسانه ژاپنی (اوباسوته -رهاسازی یک پیرزن)، نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «شهاب سنگی بزرگ به دریای هرمز برخورد می‌کند و به همین دلیل، ماهی‌های آن منطقه تغییر ژنتیک پیدا می‌کنند و دیگر قابل خوردن نیستند و از طرف دولت گروهی مامور می‌شوند که دریا را ببندد. اهالی از فرط گرسنگی مجبور می‌شوند که به صورت پنهانی از دریا ماهی صید کنند. ناآگاه از اینکه خوردن این ماهی‌ها ممکن است چه بلایی سرشان بیاورد.»

میلاد اشکالی، تیما تقی‌زاده و زینب گلزاری، بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه فانتزی و علمی‌-تخیلی به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی کرده‌اند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران عبارتند از تهیه کنندگان: آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، مجری طرح: گلسا غفاری، کارگردان: محمدرضا مرادی، نویسندگان: محمدرضا مرادی و گلسا غفاری، دستیاران کارگردان: ندا منفرد و حسن کوه‌پیکر، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، دستیاران تصویر و نور: عباس شیرمحمدی، حمیدرضا حسن‌پور، جلال حسنی، مهدی افشاری و حسین دباغ طهماسبی، مدیر صدابرداری: امیر نخجوان، دستیار صدا: سید زاهد رئیسی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا مرادی، طراحی صدا و موسیقی: احسان افشاریان، خواننده: مسعود شریف، نوازندگان: آرین بهاری و سینا براهویی، تدوین: محمدرضا مرادی، جلوه‌های ویژه: اردشیر عزیزی، اصلاح رنگ‌ونور: مهران دوستی، طراحی و اجرای گریم: آتنا نعمتیان، مشاور رسانه‌ای: محمد کفیلی، طراح لوگو و پوستر: حامد کاظمی و مدیرتولید: آتنا نعمتیان.

محمدرضا مرادی کارگردان فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» در گذشته نیز با ۲ فیلم کوتاه «دوآل‌پا» و «رنگارنگ» در دوره‌های سی‌وهشتم، سی‌ونهم و چهلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت.

کد خبر 6084529

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز