Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محوریت بررسی برنامه‌های اقتصادی و اسپانسری برگزار شد.

در این جلسه با توجه به مذاکرات متعددی که مدیرعامل و معاون اقتصادی باشگاه با شرکت های مختلف داشته اند، تفاهم با یکی از اسپانسرهای جدید به منظور نهایی شدن، مورد بررسی قرار گرفت.

در همین ارتباط مقرر شد، در جلسه فوق العاده ای که فردا دوشنبه،  برگزار می‌شود درباره جزییات این قرارداد و توافق بر سر آن، بحث و بررسی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست درباره آخرین  وضعیت تیم و چارت باشگاه هم تبادل نظر و تصمیم گیری صورت گرفت. به این ترتیب، پیشنهاد مدیرعامل درباره انتصاب اژدر شهابی اقدم به عنوان  معاون فرهنگی و مسوولیت های اجتماعی و حسین قدوسی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه نیز مصوب و احکام ایشان صادر شد.

کد خبر 4751460

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج جام حذفی کشتی فرنگی تیم فوتبال امید ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه چهارم از درس‌گفتار مجازی «بازتابِ دین در علم، هنر و فناوری» با موضوع دین و روان شناسی به همت بنیاد آیت الله حائری برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی استاد تمام گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

کد خبر 6061844 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد