Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سرلوحه فعالیت مجریان انتخابات در استان باشد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی شهریاری در سمینار فرمانداران استان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سرلوحه فعالیت مجریان و دست اندکاران انتخابات در استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم قانون‌مندی و رعایت بی‌طرفی در برگزاری انتخابات نیز تاکید و خاطرنشان کرد: این اطمینان باید در مردم حاصل شود که مجریان انتخابات، امانتدار رای آن ها هستند، افزایش اعتماد عمومی از مهم ترین عوامل ارتقای مشارکت سیاسی است که باید مدنظر فرمانداران قرار گیرد.

مقام عالی استان با تاکید بر لزوم نظارت مستمر و دقیق فعالیت های تبلیغاتی نیز افزود: تمام فعالیت های تبلیغاتی نامزدها که در موعد مقرر انجام خواهد گرفت باید در چارچوب قانون باشد و تخطی از این امر تخلف محسوب می شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و لازم است فرمانداران در شهرستان ها به این موضوع نظارت داشته باشند، در صورت مشاهده تخلف استفاده از امکانات دولتی برای معرفی و تبلیغ نامزدهای انتخاباتی بدون شک با متخلفان برخورد خواهد شد.

شهریاری از بهبود شاخص‌های توسعه در استان خبر داد و گفت: با وجود تمامی مسائل و مشکلات، شاخصهای اقتصادی و توسعه استان رو به بهبود است.

وی افزود: آذربایجان غربی در پاییز و زمستان سال گذشته رتبه دوم و در بهار و تابستان سال جاری رتبه نخست کشور در شاخص بهبود فضای کسب و کار را کسب کرده است.

مقام عالی استان ادامه داد: میزان صادرات استان در 6 ماهه سال جاری نیز از مرز یک میلیارد دلار گذشته و پیش بینی می کنیم تا آخر سال به 2 میلیارد دلار برسد.

استاندار آذربایجان غربی به کاهش نرخ بیکاری در استان نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، آذربایجان غربی در تابستان سال جاری بیشترین کاهش نرخ بیکاری در بین استان‌های کشور را داشته است.

شهریاری در ادامه از فرمانداران خواست اهتمام ویژه را در جهت جذب سرمایه گذاری، توسعه گردشگری، افزایش اشتغال، ایجاد واحدهای بوم گردی و استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه شهرستان‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شاخص های اقتصادی انتخابات فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران سه شنبه شب -۷ فروردین - از جشنواره شهر رمضان در بوستان لاله بازدید کرد.

شهردار تهران در این مراسم گفت: نیاز مردم در این ایام به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ناظر به موضوع شادی است. در ابعاد مختلف زمینه سازی شد تا مردم در جشن ها حضور داشته باشند و از ظرفیت هنرمندان نیز استفاده شد تا مردم را شاد و خوشحال کنیم و همچنین در بخش های مختلف ظرفیت‌ها در خدمت مردم قرار بگیرد.

او افزود: این مراسم‌ها الگوهای موفقی هستند و ادامه پیدا خواهند کرد. آنچه که در شهرداری تهران دنبال می‌شود این است که مبتنی بر نیاز مردم و وظیفه‌ای که در زمینه خادمی مردم برعهده ما قرار دارد، همه ظرفیت‌ها را شناسایی و به میدان بیاوریم. خودمان هم همه ظرفیت خود را در اختیار شهروندان قرار دهیم. مدیریت شهری مشارکتی است و با مشارکت مردمی بناست که کارها پیش برود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سفر نمی‌روم و مشغول خادمی مردم هستم. تهران یک مرکز گردشگری است که اقبال مردم به آن بالاست. از قبل از عید خودمان را مهیا کردیم تا محیطی را فراهم کنیم و به استقبال گردشگران برویم.ظرفیت هایی عظیمی در تهران وجود دارد که یک گوشه آن را امروز در بلوار کشاورز و پارک لاله مشاهده می‌کنیم.

زاکانی با بیان اینکه هر کجا یک اهتمام‌ و اراده در کنار خلاقیت و کارکرد نوآورانه قرار بگیرد، می تواند زمینه خدمت شایسته را برای مردم فراهم کند، تصریح کرد: کار بزرگی که در سطح شهر و در هر منطقه انجام می‌شود، فرصتی را برای شهر فراهم می‌کند که سلیقه‌ها مختلف با نشاط این ایام را سپری کنند. در پارک لاله یک رویداد عظیم در حال برگزاری است که می‌تواند برای مناطق دیگر الهام بخش باشد.

زاکانی ادامه داد: سالهای سال به دنبال الگوهایی بودیم که در حوزه نشاط آفرینی و فرح بخشی صحیح برای مردم بستری را فراهم کند؛ مجموعه شادی‌هایی که با جشن ۱۰ کیلومتری غدیر آغاز شد و با جشن امروز در بلوار کشاورز یک الگوهای نوینی را به ما می‌دهد. امید دارم این کار را به بهترین شکل نهادینه کنیم. از موضوعات قرآنی، ورزش باستانی تا بازی های کودکان و فعالیت در حوزه دیجیتال در مراسم مورد توجه قرار گرفته بود.

زاکانی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر در دوره گذشته قهرمان‌شهر شرکت کردند، تصریح کرد: ده‌ها میلیون نفر در کشور در مسابقات بازی های رایانه‌ای حضور یافته‌اند. این موضوعات حکایت از این دارد که ظرفیت‌های بی نظیری داریم و اگر آنها را فعال کنیم، کشش و اقتضای جامعه برای همراهی وجود دارد. پارک‌های شهر یک ظرفیت بی‌نظیر هستند و زمانی که فراموش می‌شود، تبدیل به آسیب می‌شود. اما اگر در متن قرار بگیرد و مردم را به درون خود بکشد تبدیل به یک فرصت طلایی خواهد شد.

کد خبر 840902 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران نوروز تهران شهر رمضان

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصادی فراهم می شود