Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@12:45:18 GMT

قدردانی رئیس جمهور از رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۰۳۲۶

دکتر روحانی در پیامی از دست‌اندرکاران برپایی آیین الهی راهپیمایی اربعین قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در بخشی از این پیام آمده است: از تلاش‌های مستمر همه دست‌اندرکاران برپایی این آیین الهی به ویژه وزارتخانه‌های کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، سازمان هلال احمر، سازمان حج و زیارت، مردم بزرگوار استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان و سایر دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و ارائه خدمات به زائران محترم و نیز از رسانه ملی در انعکاس لحظه به لحظه اخبار حضور میلیونی زائران، اهتمام ورزیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم با توجهات الهی، شاهد عشق و علاقه روزافزون ملت شریف ایران اسلامی‌به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان باشیم و دستاورد این حرکت بزرگ جهانی که همه ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می‌گردد، نزدیک‌تر شدن هر چه بیشتر دل‌های مؤمنین و امت اسلامی‌به همدیگر و تجلی عظمت اسلام باشد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قدردانی رئیس جمهور رسانه ملی حضور مردم راهپیمایی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند و باید با بیان دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم، تصویر درستی از استان را برای مسئولان ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز_دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع اصحاب رسانه و نخبگان با بیان اینکه مطالبه دستگاه قضائی از خبرنگاران این است که نسبت به مسئولان مطالبه‌گر باشند، اظهار کرد: رسانه می‌تواند حرکت رو به جلو، کم هزینه و پرفایده را برای استان و کشور رقم بزند، بنابراین کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید حمایت شوند.

وی افزود: اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند و باید با بیان دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم، تصویر درستی از استان را برای مسئولان ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: به زودی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ای در تمام حوزه‌های قضائی تشکیل خواهد شد، بنابراین باید جنس رسانه شناخته شود تا بررسی تخلفات رسانه‌ای به نحو مطلوب‌تری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام نیارکی تکثر رسانه‌ها را نعمت دانست و تصریح کرد: صداهای مختلف باید در جامعه شنیده شود تا تصمیم‌گیری مناسب توسط مسئولان به درستی انجام شود.

این مقام ارشد قضائی تاکید کرد: بیان، قلم و رسانه ارزشمند است و باید این جایگاه را نزد حاکمان ارتقا داد تا همه مسئولان به این باور برسند که رسانه می‌تواند به آنان در رسیدن به اهداف خود یاری برساند.

وی با اشاره به انتقاد سازنده اظهار کرد: هیچ مسئولی نباید از انتقاد برنجد اما تخریب افراد نیز امری ناپسند است و باید مواظب بود تا زمینه‌ای برای هم صدایی و همسویی با دشمنان و معاندان فراهم نشود.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: افتخار ما این است که در کشور جمهوری اسلامی ایران با احکام مترقی اسلامی و تحت ولایت یک ولی فقیه جامع‌الشرایط زندگی می‌کنیم، بنابراین رسانه‌ها و مطبوعات باید مقید و پایبند به ارزش‌های اسلامی باشند و اخبار کذب و تأیید نشده را که موجب سلب آبروی افراد می‌شود منتشر نکنند.

حجت‌الاسلام نیارکی با بیان اینکه نظارت بر دستگاه‌ها از مطالبات دستگاه قضائی است، تصریح کرد: نظارت سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد مسئولان باید مستمر و قاطع باشد و بدین منظور شعبات ویژه‌ای نیز در دادگستری استان برای رسیدگی به ترک فعل و فساد مدیران در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسائل زیست محیطی، دفع ناصحیح پسماند و تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز از مهم‌ترین معضلات استان است که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: مسئله حجاب و عفاف از قوانین جامعه اسلامی است و همه باید مقید باشند تا ظواهر اسلامی را رعایت کنند.

کد خبر 747031

دیگر خبرها

  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد