Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@19:24:25 GMT

شناسایی ۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۰۴۳۰

شناسایی ۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان

زاهدان-مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زاهدان گفت: با اجرای طرح کدینگ کارت سوخت که از ۱۰ خرداد امسال در سیستان و بلوچستان اجرا شده، تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در منطقه زاهدان شناسایی و از طرح خارج شده است.

به گزارشقدس آنلاین، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زاهدان گفت: با اجرای طرح کدینگ کارت سوخت که از ۱۰ خرداد امسال در سیستان و بلوچستان اجرا شده، تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر در منطقه زاهدان شناسایی و از طرح خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام‌محمد احمدی افزود: این تعداد کارت سوخت در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی با بازدیدهای صورت گرفته از جایگاه‌های عرضه، کشف و ضبط شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: کار بررسی و پایش کارت‌های سوخت مهاجر در منطقه همچنان ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت سوخت مهاجر طرح کدینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپو سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به کشف یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع از انبار مزبور، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، می گوید: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد