Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: انتظار می‌رود امروز و فردا دوشنبه بارش‌های پراکنده غالب نقاط این استان را فرا گیرد.

به گزارش قدس آنلاین؛علی ملاشاهی  اظهار داشت: بارش‌های رگباری در شبانه روز گذشته از برخی نواحی جنوب سیستان و بلوچستان گزارش شد که بیشترین بارندگی با میزان ۸ میلی‌متر در ایستگاه باران‌سنجی جهاد کشاورزی نیکشهر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیشیابی و مدل‌های جوی، امروز و فردا نیز شرایط برای ریزش‌های رگباری و پراکنده در استان فراهم است به طوریکه احتمال بارش در زاهدان و شهرستان‌های شمال استان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه میزان بارش در شمال سیستان و بلوچستان قابل توجه نیست افزود: در نیمه جنوبی استان بارش‌های مطلوبی انتظار می‌رود که در برخی نواحی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و جریان یافتن رودخانه‌های محلی وجود دارد.

ملاشاهی از وقوع وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: از روز سه‌شنبه سرعت وزش باد در شمال این استان شدت می‌گیرد به طوریکه در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زائران پیاده موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان