Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@05:26:50 GMT

پرواز قوچان‌نژاد بعد از تایید گل با VAR

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۰۵۲۳

پرواز قوچان‌نژاد بعد از تایید گل با VAR

مهاجم ایرانی زوله هلند با گلزنی مقابل دن هاگ پایه‌گذار برتری ارزشمند تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که برای سومین مسابقه پیاپی رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب و راس خط حمله داشت، از ساعت ۱۳:۴۵ امروز در ورزشگاه مک دِری‌پارک مقابل دن هاگ رده شانزدهمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زوله که در هر سه دیدار اخیرش شکست خورده بود، در دقیقه ۸ دروازه خود را باز شده دید، اما هفت دقیقه قبل از پایان نیمه اول توسط بل حسنی کار را به تساوی کشید تا بازنده به رختکن نرود.

 

در دقیقه ۷۴ زوله ضد حمله سریعی از جناح راست زمین ترتیب داد که نفوذ سریع و ارسال کوتاه کلمنت پله را لوک کوپمانس، دروازه‌بان دن هاگ نتوانست به خوبی دفع کند تا توپ به مصطفی سایماک برسد و این بازیکن با پاس سریع رضا قوچان‌نژاد را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا او با ضربه بیرون پای چپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

اما پس از گلزنی قوچان‌نژاد، کمک داور اول به دلیل اعتقاد به حضور این مهاجم ایرانی در آفساید پرچم زد که داور مسابقه بعد از بازبینی ویدئویی صحنه(VAR) تصمیم کمک خود را رد و این گل را صحیح اعلام کرد تا گوچی با باز کردن دست‌های خود و قدم زدن به سمت هم‌تیمی‌هایش خوشحالی کند.

 

کلمنت پله در دقیقه ۸۹ گل سوم زوله را به ثمر رساند و بلافاصله پس از آن قوچان‌نژاد در یک تعویضی دفاعی از ترکیب بیرون رفت تا در نهایت این تیم به برتری ۳ بر یک خانگی مقابل دن هاگ دست یابد و با ۱۰ امتیاز به رده سیزدهم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کند.

 

قوچان‌نژاد که در نخستین بازی خود برای زوله موفق به زدن ۴ گل شده بود، پس از یک حضور تعویضی و دو بازی به‌عنوان یار ثابت طی هفته‌های اخیر، امروز در پنجمین مسابقه فصل برای تیمش توانست پنجمین گل خود در لیگ اردیویسه هلند را به ثمر برساند و نقش پُر رنگی در پایان ناکامی‌های تیمش پس از سه باخت متوالی داشته باشد.

زوله رضا قوچان نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زوله رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، در این مسابقات که امروز به میزبانی شهر خانلق شیروان در محل گود ورزشی شهید ابراهیمیان برگزار شد، ۲۷۰ چوخه کار از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در چهار وزن ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۰۰+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان
وزن ۷۴ کیلوگرم: مهدی عطایی از سرخس مقام اول، علی عباسی از اسفراین مقام دوم، حسن موسی زاده از قوچان و موسی باغچقی از بجنورد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
وزن ۸۴ کیلوگرم: امین باغچقی از بجنورد، میلاد رضایی از قوچان و حامد قرایی از تربت جام به ترتیب اول تا سوم شدند.
وزن ۹۶ کیلوگرم: حسن نیکنام از قوچان مقام اول، مصیب براتی از تربت جام مقام دوم و حامد میرزاپور از تربت جام و محمد عسگری از فریمان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: احمد یزدان پناه از کلات مقام اول، رضا حسن زاده از شیروان مقام دوم، حسن عباسپور از فاروج و بهزاد اعتمادی از قوچان مشترکا سوم شدند.
به نفر اول سنگین وزن هم یک راس اسب به ارزش ۳۰ میلیون تومان و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰ میلیون، نفر دوم ۸ میلیون نفر سوم ۶ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا شد.
اولین دوره مسابقات کشتی باچوخه کشوری با حضور ۲۷۰ چوخه کار از پنج استان در گود شهید ابراهیمیان شهر خانلق شیروان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری تایید کرد؛ ۲ اشتباه بزرگ در بازی استقلال و شمس‌آذر!
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • اجتماع مردم قوچان در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم