Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@08:43:03 GMT

افت ۸۲۴۹ واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۸ مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۰۵۷۹

افت ۸۲۴۹ واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۸ مهرماه

در بازار امروز ، شاخص کل با ریزش ۸۲۴۹ واحدی به ارتفاع ۳۰۱ هزار و ۳۹۱ واحدی عقب نشینی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شاخص قیمت وزنی ارزشی با کاهش ۲۲۱۷ واحدی به رقم ۸۱ هزار واحدی بازگشت، شاخص کل هم وزن با کاهش ۲۵۵۴ واحدی رقم ۸۲ هزار و ۹۴ واحدی را به نمایش گذاشت، شاخص قیمت هم وزن با افت ۱۷۰۹ واحدی به ۵۴ هزار و ۹۴۲ واحدی رسید، شاخص آزاد شناور با کاهش ۱۰۴۸۷ واحدی به کانال۳۴۲ هزار و ۳۵۹ واحدی عقب نشینی کرد، شاخص بازار اول با افت ۶۲۹۱ واحدی رقم ۲۱۸ هزار و ۸۱۲ واحدی را به نمایش گذاشت و شاخص بازار دوم با ریزش ۱۵۴۵۱ واحدی رقم ۶۱۳ هزار و ۹۴۸ واحدی را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات بورس تهران نیز روند نزولی داشته و با ثبت رقم ۱۰۱۲.۲ میلیارد تومانی ناشی از داد و ستد بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۰ برگه سهم طی ۲۱۶ هزار و ۵۲۶ نوبت معاملاتی بود.

در معاملات امروز، نماد پارس سویچ(بسویج) با ۲۴ واحد، تولیدی فولاد سپید فراب کویر(کویر) با ۲۲ واحد، بیمه آسیا(آسیا) با ۱۲ واحد، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان(غشصفا) با ۸ و کشت و صنعت چین چین(غچین) با ۸ واحد تاثیر اندک فزاینده ای بر شاخص بورس داشتند.

نماد بانک ملت(وبملت) با ۳۷۴ واحد، پالایش نفت تهران(شتران) با ۳۰۵ واحد، سرمایه گذاری نفت، گاز و تامین (تاپیکو) با ۳۰۵ واحد، گسترش نفت و پاز پارسیان(پارسان) با ۳۰۴ واحد، گل گهر (کگل) با ۲۸۰ واحد، گروه مپنا(رمپنا) با ۲۷۶ واحد و ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۲۷۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس تهران داشتند.

در مقابل نماد پارس سویچ(بسویج) با ۲۴ واحد، تولیدی فولاد سپید فراب کویر(کویر) با ۲۲ واحد، بیمه آسیا(آسیا) با ۱۲ واحد، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان(غشصفا)با ۸ و کشت و صنعت چین چین(غچین) با ۸ واحد تاثیر اندک فزاینده ای بر شاخص بورس داشتند.

کد خبر 393881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس سازمان بورس اوراق بهادار شاخص کل بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه کاهشی شد

رشد دو روز گذشته بورس، امروز ادامه نیافت و شاخص کل با افت ۴۱۸۵ واحد به رقم دو میلیون و ۲۴۹ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، بازار سرمایه که در دو روز کاری ابتدای سال ۱۴۰۳ به ترتیب با دو رشد ۴۱ هزار و ۱۷ هزار واحد مواجه شده بود امروز کاهش پیدا کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در هفتمین روز از فروردین ۴۱۸۵ واحد افت کرد و در عدد دو میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن اما ۵۷۴ واحد رشد کرد و به رقم ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۵۳ هزار فقره معامله در بورس به ارزش ۴۵۹۶ میلیارد تومان انجام شد.

فولاد، فملیف شپنا و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین خودرو، چکاپا، پارسیان و فولاد از نمادهای پرتراکنش بودند که بجز چکاپا سایر نمادها منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران نیز امروز ۷۵ واحد کاهش یافت و شاخص کل آن به ۲۵ هزار و ۹۶۵ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۲۹ هزار فقره به ارزش ۴۲۰۲ میلیارد تومان بود.

خاور، وسپر، انتخاب و آریان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که بجز آریان سایر نمادها قرمز شدند. نماهای پرتراکنش نیز فن افزار، خاور، کرمان و بیوتیک بودند.

با وجود کاهش شاخص کل از اواخر وقت معاملات امروز برخی نمادها روند صعودی به خود گرفتند و به همین دلیل بازار مقداری متعادل شد. سهام انبوه‌سازی، فعالیتهای وابسته به یارانه و محصولات شیمیایی، امروز مورد توجه سهامداران قرار داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار واحد شد