Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در نیم فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتسال کشور، مهرداد جابری بازیکن سابق گیتی پسند و مس سونگون به هایپر شهر شاهین شهر پیوست.

جابری در کارنامه خود حضور در تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان را ثبت کرده با این دوتیم به مقام‌های متعدد کشوری و آسیایی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





انتهای پیام/م

  پیوستن بازیکن سابق گیتی پسند و مس سونگون به هایپر شهر شاهین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش مسعود شجاعی در جام شیرین

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با سرمربیگری مسعود شجاعی خود را آماده دیدار در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر مس سونگون می‌کند‌. این درحالی است که بنفش‌ها فصل پیش با کاپیتانی مسعود شجاعی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

مسعود پیش از هوادار با تراکتور و نساجی به جام قهرمانی این رقابت‌ها به عنوان کاپیتان دست یافت و با هوادار به نیمه نهایی رسید که با شکست این تیم برابر پرسپولیس پیش از فینال، او به پایان دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن در این جام رسید.

او حالا تلاش می‌کند در نخستین تجربه سرمربی‌گری با شکست مس سونگون به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

فصل گذشته هوادار با گل مسعود شجاعی استقلال ملاثانی را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها رسیده بود.

مسعود در دوازده دیدار گذشته با هوادار، چهار پیروزی، شش تساوی، دو شکست، هجده گل زده و شانزده گل خورده را به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • گیتی آذرپی درگذشت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان