Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمارهای تیم فوتبال رئال مادرید در دومین دوره مربیگری زین‌الدین زیدان، نشان می‌دهد که این مرد فرانسوی بدتر از مربیان چند سال اخیر کهکشانی‌‌ها گرفته است. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، شکست شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه مایورکا در هفته نهم لالیگا، آمار این تیم در دومین دوره مربیگری زین‌الدین زیدان را از آن چیزی که بود، بدتر کرد طوری که او را حتی پایین‌تر از تعدادی از مربیان قبلی کهکشانی‌ها قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید تنها 50 درصد از بازی‌های دوره دوم حضورش در این تیم را در لالیگا برده است و این در حالیست که مربی قبل از او سانتیاگو سولاری 70.59 درصد از بازی‌هایش را برده بود. در واقع از سال 2009 به بعد تنها یک مربی رئال مادرید بدتر از زیدان در دوره دوم مربیگری‌اش در این تیم نتیجه گرفته است.

اگرچه باخت شب گذشته سفیدپوشان مادرید اولین شکست آنها در این فصل از لالیگا بود اما آمار آنها ضعیف‌تر از زمانی است که سولاری هدایت‌شان را برعهده داشت، حتی ضعیف‌تر از آماری که رافائل بنیتس قبل از آغاز دوره اول مربیگری زیرو به ثبت رساند.

تیم فوتبال رئال مادرید از ماه مارس که زیدان به نیمکت این تیم برگشت و جانشین سولاری شد، 20 بازی انجام داده که در آنها 10 پیروزی داشته، 5 تساوی و 5 شکست. زیزو در 11 بازی تیمش در فصل گذشته 5 پیروزی (45.5 درصد) و در 9 بازی‌اش در فصل جاری 5 پیروزی (55.6 درصد) داشته است.

در 10 فصل گذشته لالیگا، تنها در دو فصل رئال مادرید در هفته نهم لیگ کمتر از 6 پیروزی کسب کرده است. اولین بار فصل 13-2012 (5 پیروزی در فصل خداحافظی مورینیو) و فصل گذشته (4 پیروزی با لوپتگی قبل از اخراجش). زیدان در دو فصل دوره نخست حضورش روی نیمکت رئال مادرید که از ابتدای لیگ هدایت این تیم را برعهده داشت، در 9 هفته نخست 6 پیروزی کسب کرده بود.

لالیگا| رئال مادرید با تحمل اولین شکست فصل، بارسلونا را در صدر جدول نگه داشت

رده‌بندی سرمربیان تیم فوتبال رئال مادرید از فصل 10-2009 براساس درصد پیروزی‌های کسب شده به نسبت بازی‌های صورت گرفته به شرح زیر است:

1- مانوئل پیگرینی 31 پیروزی در 38 بازی (81.58 درصد)
2- ژوزه مورینیو 87 پیروزی در 114 بازی (76.32 درصد)
3- کارلو آنچلوتی 57 پیروزی در 76 بازی (75 درصد)
4- زین‌الدین زیدان (دوره اول) 68 پیروزی در 96 بازی (70.83 درصد)
5- سانتیاگو سولاری 12 پیروزی در 17 بازی (70.59 درصد)
6- رافائل بنیتس 11 پیروزی در 18 بازی (61.11 درصد)
7- زیدان (دوره دوم) 10 پیروزی در 20 بازی (50 درصد)
8- خولن لوپتگی 4 پیروزی در 10 بازی (40 درصد)

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لالیگا فوتبال اسپانیا رئال مادرید زین‌الدین زیدان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لالیگا فوتبال اسپانیا رئال مادرید زین الدین زیدان فوتبال لالیگا فوتبال اسپانیا رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم