Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون برای ۲۴ نفر از افراد نابینا اشتغال ایجاد شده که یه این منظور، ۴ میلیارد ریال تسهیلات به آن‌ها تعلق گرفته است.

او با بیان اینکه حدود هزار نابینا در نیشابور داریم، ادامه داد: ۷۰ درصد جمعیت نابینایان شهرستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و از خدمات آن بهره منده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: علاوه بر اهدای وسایل توانبخشی نظیر لوح و قلم و ساعت گویا به روشندلان در زمینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه‌های تحصیلی و سایر موارد نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان و مشارکت‌های مردمی پرداخت شده است.
صدر افزود: هم اکنون ۲۰ دانشجوی روشندل تحت پوشش داریم که تا سقف ۴۰‌میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه می‌گیرند و برای بهبود شرایط تحصیلی‌آن‌ها ۳ دستگاه لب تاپ به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال نیز خریداری شده است.

او تصریح کرد: ۱۵۰ نفر از روشندلان نیز در قالب طرح معین الضعفا برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد اعزام شده اند و از این سفر معنوی بهره برده اند.   انتهای پیام// س. ح   ایجاد اشتغال برای نابینایان نیشابور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نابینایان اشتغال بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم
  • بازطراحی سامانه نماد برای کاهش بازماندگی از تحصیل
  • پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی بیش از ۹۷ درصد است
  • تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است