Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوروزی ظهر یکشنبه در نشست مشترک کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال استان افزود: از این میزان اعتبار، مبلغ ۲۵۰میلیارد تومان آن جذب شد.

وی بیان داشت: متقاضیان باید با ارائه ضمانت بانکی و انجام فرایند های مربوط باقی اعتبار را جذب کنند.

نوروزی اظهار داشت: امیدواریم همانند سال گذشته با مشارکت دستگاههای اجرایی، رونق چشمگیری در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال در استان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای بهبود شرایط اشتغال، دولت در قالب وجوه اداره شده و یارانه سود دستمزد حمایتهای لازم را انجام می دهد.

نوروزی اظهار داشت: همچنین علاه بر اشتغال روستایی، دولت به متقاضیان اجرای طرحهای اقتصادی در حوزه های مختلفی همچون گردشگری، بازآفرینی شهری، کشاورزی و صنعت تسهیلات ویژه پرداخت می کند.

کد خبر 4751443

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۴۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید بیش از ۱۴۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۱ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

«سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳، پنج هزار و ۱۹۳ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و همچنین ۹ هزار و ۹۹۶ نفر در مجموع اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۱۷ هزار و ۴۵۵ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۳۴ هزار و ۶۳ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۵۴ هزار و ۵۱۳ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور تصریح کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۱۴۵ هزار و ۲۳۵ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.
گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، بالغ بر ۷۷۰ اثر تاریخی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده در کنار جاذبه‌های مردم شناسی، چون پوشش‌ها و گویش‌های محلی و آواها و نواهای محلی یکی از مقاصد گردشگری جنوب کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید بیش از ۱۴۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • ورود ۳۷۲ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی