Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:39:24 GMT

کاپیتان پرسپولیس باز روی نیمکت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۰۷۹۸

کاپیتان پرسپولیس باز روی نیمکت

بعد از اینکه کالدرون هفته گذشته کاپیتان تیمش را به مشهد نبرد، این هفته نیز از او در ترکیب اصلی قرار نداده است.

به گزارش “ورزش سه”، سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت مدتی در لیست تیم حاضر نبود، بعد از غیبت در مشهد، اینبار هم ترکیب اصلی نیست.

 

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که در بازی قبلی به عدم حضور و همراهی کاپیتان پرافتخار تیمش در تمرینات گروهی اشاره کرده بود و دلیل غیبت او برابر شهرخودرو را آیت مساله عنوان کرد، اکنون برابر پیکان نیز از این بازیکن در ترکیب اصلی سود نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدجلال حسینی اکنون همانند دیدار هفته دوم تیمش برابر نفت آبادان کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و باید دید شرایط برای حضورش در ترکیب مهیا خواهد شد یا خیر.

سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • عکس| ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد