Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا محجوب، رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از سایت شماره 2 شرکت کروز فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: قطعه سازی مادر همه صنایع است، هر چه قدر قطعات پیچیده تر باشند نقش آنها کلیدی تر است، در گذشته  دسته سیم خودرو را وارد می‌کردیم اما، امروز وقتی می‌بینم به این سرعت، انضباط و به این ترتیب دسته سیم و اجزاء کنترلی خودرو تولید می‌کنیم و تا چه میزان در آن هنر، مهارت و فن صورت گرفته است واقعا خدارا شکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: چون قبلا خودمان تولید کننده این سیم‌ها بودیم کاملا این ترتیبات را می‌شناسم و می‌بینیم با ضریب خطای صفر این کار در قطعه سازی کروز صورت می‌گیرد و اهمیت کار به وضوح مشخص است.

وی با انتقاد از اینکه شناخت نمایندگان و آحاد جامعه نسبت به توان قطعه سازی کم است، تصریح کرد: فکر می‌کنند قطعه نوعی ریخته گری ساده است؛ حتی همین این موضوع برای برخی همکارانم نیز اهمیتش آنقدر روشن نیست، این ترتیبی را که آغاز کردید ادامه دهید؛ حداقل فایده‌اش این است که خیلی از مردم و حتی نمایندگان ملت برایشان ملموس می‌شود که صنعت قطعه سازی چه قدر اهمیت دارد و بعد از آن مُبلغ این ‌کار مهم خواهند شد.

محجوب با تاکید بر اینکه بعضی کشورها به جای خودروسازی، قطعه سازی را شروع کردند، گفت: کشورترکیه خودروساز نیست اما قطعه ساز است، از این رو هرچه مونتاژ کند از ایران جلوتر خواهد بود، چون صنعت را از جای درست آغاز کرده است.

وی اظهارکرد:وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه سازی است که خوش بختانه میزان دقتی که امروز در این بازدید شاهد به عبارتی باید بگویم فرا دقت است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد؛ هم اکنون شاهد ارتقا و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در قطعه سازی کروز بودم، امیدوارم این مسیر ارتقا متوقف نشود تا زمانی که واحدی حرکت رو به جلو دارد؛ این واحد زنده و پویا است و همه صنایع وابسته به آن زنده و پویا هستند؛ به بیان دیگر قطعه سازی هنری است که می‌تواند در خدمت همه صنایع قرار گیرد و یک صنعت همگانی است.

محجوب با بیان اینکه کروز یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره ور است تاکید کرد: ترتیبی اتخاذ شود که سایر نمایندگان ملت نیز با بازدید از شرکت قطعه سازی کروز در مورد اهمیت وجایگاه  صنعت قطعه سازی بیش از گذشته پی ببرند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطعه سازان مجلس شورای اسلامی قطعه سازی علیرضا محجوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!
  • ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد؟
  • آرزوها ؛ محمد نوری
  • تدوین استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • تدوین استاندارد‌های ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • ایمن سازی یک میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام در شهرستان زرندیه
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است