Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:22:23 GMT

تهیه مستند شهیدان محمدی پور و عظیمی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۰۸۳

تهیه مستند شهیدان محمدی پور و عظیمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تدوین برنامه های اجرایی و کاربردی تاثیرگذار را مورد انتظار نشستهای این شورا عنوان کرد و ابراز داشت: پاییز سال آینده همایش علمی برای توسعه امر ایثار اجتماعی را با محوریت دانشگاه شهید باهنر کرمان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتخاب عناوین پژوهشی این همایش عنوان کرد: انتخاب عناوین باید به راهکارهای علمی و اجرایی منجر شوند، لذا کارگروه انتخاب عناوین با حضور افراد صاحب نظر تشکیل شود که با ارسال آنها به سایر دانشگاه ها، کارهای تحقیقاتی هم به موازات همایش داشته باشیم.

استاندار کرمان همچنین به تهیه مستند زندگی شهید حاج علی محمدی پور فرمانده گردان رفسنجان و شهید عظیمی از شهدای مدافع حرم اشاره داشت و گفت: با همکاری صدا و سیما، این مستندها تا چهار ماه آینده تهیه خواهند شد.

فدائی از چاپ جلد سوم کتاب وصایای شهدای استان کرمان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد.

کد خبر 4751539

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان فرهنگ ایثار و شهادت اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین بازی دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه است و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم بسیار حائز اهمیت است و مهمترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در شبکه‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه گر نیز در زمان برگزاری همایش جهت ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومین باید همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6080540

دیگر خبرها

  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود