Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جریان دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان، سامان نریمان جهان از رسول خطیبی دلخور شد. تاریخ انتشار: 17:51 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۸۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در دقیقه ۱۴ این دیدار موسی کولیبالی، مدافع تیم فولاد خوزستان مرتکب خطای پنالتی شد و احمدرضا زنده‌روح از روی همین ضربه پنالتی، دروازه تیم میهمان را باز کرد.

*گل برتری ماشین‌سازی اما دوام زیادی نداشت و تنها ۲ دقیقه بعد، فولاد خوزستان گل تساوی را به ثمر رساند که باز هم موسی کولیبالی روی این گل تأثیر مستقیم داشت. کولیبالی در گل فولاد هم پاس گل داد تا به این ترتیب در دو دقیقه، روی دو گل تأثیر مستقیم داشته باشد.

*رسول خطیبی که به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، از روی سکو‌ها در حال تماشای دیدار ماشین‌سازی - فولاد خوزستان است.

*در صحنه پنالتی ماشین‌سازی، سامان نریمان جهان توپ را برداشته بود و قصد داشت خودش ضربه پنالتی را بزند. در همین حین، رسول خطیبی از او خواست که توپ را رها کند و برگردد که نریمان جهان هم با حالت قهر به سمت نیمکت ماشین‌سازی آمد.

*حمید استیلی، مربی تیم فوتبال امید نیز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

*طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه، ۸۰ نفر تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر این دیدار هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان ماشین سازی لیگ برتر فوتبال رسول خطیبی جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم