Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:52:33 GMT

عرضه نسخه موبایلی PES 2020 در ۲ آبان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۳۵۱

عرضه نسخه موبایلی PES 2020 در ۲ آبان

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازندگان بازی رایانه‌ای PES 2020 اعلام کردند این بازی در تاریخ دوم آبان ماه سال جاری برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه می‌شود. کاربران که می‌خواهند زودتر از زمان مشخص شده به بازی دسترسی پیدا کنند، می‌توانند از نسخه آنلاین بازی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تجربه بازیکنان فیفا از حضور در مسابقات آنلاین این بازی

شرکت کونامی طراح و تولید کننده بازی پرطرفدار PES 2020  ضمن اعلام عرضه این بازی رایانه‌ای در تاریخ مذکور گفت این بازی هم‌زمان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه آنلاین این بازی نیز از امروز در اختیار تمامی گیمرها و دوست‌داران این بازی در سراسر جهان قرار دارد. 

خبری خوش برای طرفدار بازی فوتبال PES 2020

این شرکت ژاپنی پیش از این گفته بود: "کونامی تمامی مجوزهای لازم برای طراحی و استفاده از طرح روی لباس‌های همه تیم‌های ملی و باشگاهی جهان را به صورت انحصاری کسب کرده است و در تولید لباس‌ها به تمامی جزئیات دقت شده است. لباس تنها بخشی از طراحی فوق‌العاده این بازی است و از موارد دیگر می‌توان به شباهت خارق‌العاده بازیکنان تیم‌های مختلف به شخصیت اصلی خود در دنیای واقعی و طراحی زیبای ورزشگاه‌های موجود در بازی اشاره کرد. "

یکی از علل گرافیک فوق‌العاده و حیرت‌انگیز این بازی استفاده کونامی از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 است. به کارگیری چنین فناوری موجب پویاتر شدن تصاویر و بهبود سرعت زمان در لحظات مختلف بازی شده است. در PES 2020 نیز همانند مودهای قبلی این بازی گیمرها می‌توانند تیم مورد علاقه خود را با بهترین بازیکنان از تیم‌های باشگاهی و ملی سراسر جهان شکل دهند. 

به زودی کاربران تلفن‌‎های همراه می‌توانند در اوقات فراغت خود و یا در هر زمان که بخواهند اپلیکیشن PES 2020  در گوشی خود اجرا و از حضور در مسابقات هیجان‌انگیز فوتبال لذت ببرند. این بازی به صورت رایگان از فروشگاه مجازی گوگل و اپل قابل دانلود است. 

انتهای پیام/ 

عرضه هم‌زمان بازی PES 2020 برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها دریچه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس