Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در ادامه دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم پارس جنوبی جم از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی این شهر در برابر تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفته است.

سید مهدی مرجان‌زاده قضاوت این مسابقه را برعهده دارد و آرمان اسعدی، یوسف مغروری، حسن انتظاری، محمدباقر پورباقر و مرتضی منصوریان دیگر اعضای تیم داوری این دیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، پوریا آریاکیا، محمود شفیعی، کاخبر کاکاشویلی، مگنو باتیستا، مهدی ترکمان، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی‌فر ۱۱ شاگرد فراز کمالوند در پارس جنوبی هستند.

اصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، سید محمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مهدی مومنی و جعفر سلمانی نیز بازیکنان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان هستند.

پارس جم در مکان دوازدهم جدول لیگ برتر است و نفت آبادان در رده چهارم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

آغاز دیدار پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.
هم اکنون زردپوشان آبادانی از ۲۳ بازی با کسب ۱۶ امتیار در مکان پانزدهم و پرسپولیس از ۲۳ بازی با کسب ۴۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارند.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com